کد خبر: 21759 A

شگرد عجیب برای لو نرفتن "بازی تاج و تخت"

شگرد عجیب برای لو نرفتن "بازی تاج و تخت"

بازیگر دانمارکی سریال "بازی تاج و تخت" گفت: امسال سخت‌گیری‌های پشت صحنه سریال به سطح دیوانه‌واری رسیده است.

ایران آرت: تعداد افرادی که از حوادث فصل هشتم «بازی تاج‌وتخت» مطلع‌اند انگشت شمار است و بسیاری از بازیگران هم از پایان ماجرا بی‌خبرند. شبکه HBO علاوه بر فیلمبرداری چندین پایان مختلف برای جلوگیری از فاش شدن داستان، فیلمنامه‌هایی دیجیتالی را در اختیار بازیگران سریال قرار داده است که به گفته «نیکلای واستر-والد» مانند پیام‌های فیلم «مأموریت غیرممکن» نابود می‌شوند.

به گزارش 30نما، بازیگر دانمارکی سریال در مصاحبه‌ای در خلال برگزاری جشنواره کن اعلام کرده است که، «خیلی خیلی سخت می‌گیرند. امسال این سخت‌گیری‌ها به سطح دیوانه‌واری رسیده است. فیلمنامه را تنها به صورت دیجیتال به ما می‌دهند، و وقتی صحنه‌ها را بازی کردیم، به یکباره نابود می‌شوند. مانند فیلم «مأموریت غیرممکن» است که پیام‌ها خودتخریب‌گر بودند.»

«جیمی لنیستر» با بازی کاستر-والدو یکی از مهمترین شخصیت‌های زنده سریال در فصل آخر «بازی تاج‌وتخت» است و مثل بقیه شخصیت‌ها هیچ تضمین برای زنده ماندنش وجود ندارد.

فصل هشتم سریال در قالب ۶ اپیزود توسط «دیوید ناتر» (سه اپیزود)، «میگل ساپوچنیک» (دو اپیزود) و همکاران نویسنده سریال «دی.بی وایس» و «دیوید بنیاف» (اپیزود آخر) کارگردانی می‌شود. تاریخ پخش فصل هشتم همچنان نامشخص است اما انتظار می‌رود سریال در سال ۲۰۱۹ آماده پخش شود.

بازی تاج و تخت نیکولای کاستر والدو ماموریت غیر ممکن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین