کد خبر: 21719 A

آخرین خبر از وضعیت سلامت جانی دپ

آخرین خبر از وضعیت سلامت جانی دپ

جانی دپ همچنان صحبتی در مورد عکس‌های منتشر شده نشان نداده است، با این حال نزدیکان وی گفته‌اند که دپ در سلامت به سر می‌برد.

ایران آرت: جانی دپ، ستاره هالیوود هفته گذشته همراه با گروه موسیقی "خون‌آشام‌های هالیوود" در روسیه روی صحنه رفت و یک کنسرت جنجالی را برگزار کرد اما حواشی مربوط به حضورش در روسیه پس از کنسرت دوچندان شد.

به گزارش ایران آرت، عکس‌هایی که از کنسرت جانی دپ منتشر شد، ظاهر او را مثل همیشه آراسته و شاداب نشان می‌داد ولی پس از آن چند عکس از این بازیگر در کنار طرفدارانش در هتل منتشر شد که باعث نگرانی طرفدارانش شد.

1EfKLAiHbNYC

در عکس‌هایی که جانی دپ در هتلی در روسیه با مردم گرفته است بسیار تکیده و رنجور به نظر می‌رسد. این عکس‌ها باعث شد که شایعاتی مبنی بر بیمار بودن جانی دپ مطرح شود که سکوت جانی دپ نیز به این شایعه دامن زد اما رسانه‌های آمریکایی اعلام کرده‌اند که دپ بیمار نیست.

جانی دپ همچنان صحبتی در مورد عکس‌های منتشر شده و شایعاتی که به وجود آمده است نشان نداده است، با این حال نزدیکان وی گفته‌اند که دپ در سلامت به سر می‌برد.

یکی از نزدیکان جانی دپ گفته است: جانی الآن 54 سال دارد و مردم همیشه تصور می‌کنند او باید مثل یک جوان 20 ساله باشد.

برخی رسانه‌ها نیز عنوان کرده‌اند که ممکن است مصرف بیش از اندازه مشروبات الکلی باعث شده باشد که چهره جانی دپ  به این روز بیفتد. به خصوص این‌که همسر سابق جانی دپ یعنی امبر هرد نیز اخیراً خبر ازدواجش اعلام شد و همین می‌تواند روی دپ تأثیر گذاشته باشد.

چندی پیش نیز اعلام شد که جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری "شهر دروغ‌ها" به مدیر صحنه حمله کرده است و علت این حمله را هم مست بودن جانی دپ عنوان کردند که البته کارگردان فیلم گفت جانی دپ یک آدم حرفه‌ای است و همیشه برای سایر همکاران و حتی خدمه احترام زیادی قائل می‌شود.

جانی دپ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین