کد خبر: 21700 A

جنجال بر سر گیتار ستاره موسیقی راک

جنجال بر سر گیتار ستاره موسیقی راک

ماجرای گیتار کرت کوبین، ستاره فقید موسیقی راک دردسرساز شده است.

ایران آرت: آیزپی سیلواُ همسر سابق فرانسیس بین (دختر کرت کوبین) از کورتنی لاو ستاره مشهور موسیقی و بیوه کرت کوبین به دلیل اقدام به قتل شکایت کرد.

به گزارش نوا، فرانسیس بین دختر کرت کوبین خواننده گروه مشهور نیروانا در جون ۲۰۱۴ با آیزپی سیلوا ازدواج کرد. این زوج که مدت ۵ سال رابطه داشتند و پس از حدود دو سال زندگی زناشویی در سال ۲۰۱۶ به خواسته فرانسیس از هم جدا شدند. جدایی آنها در ماه نوامبر اتفاق افتاد اما پرونده طلاق آنها دو سال ادامه پیدا کرد و سیلوا بعد از تلاش های بسیار توانست گیتار خواننده مشهور کرت کوبین را صاحب شود. این گیتار که مربوط به اجرای انپلاگد کوبین در ام تی وی بود مدت ها محل بحث و دعوای دادگاهی آنها بود تا در نهایت سیلوا توانست مالکیت آن را برای خود ثابت کند. او مدعی بود که این گیتار را فرانسیس به عنوان هدیه به او داده و در زمان اقدام فرانسیس به اقامه دعوای طلاق در مارچ ۲۰۱۶ جزو مایملک او بوده است. حالا سیلوا مدعی شده است که موفقیت حقوقی او در تصاحب گیتار کرت کوبین باعث شده تا به او سوقصد شود.

به نقل از تی ام زی، سیلوا به تازگی دعوای جدیدی علیه کورتنی لاو اقامه کرده و مدعی شده است لاو «همراه چند فرد دیگر طبق یک حرکت برنامه ریزی شده، می‌خواستند وارد خانه او شوند او را کتک زده و بدزدند و حتی به قتل برسانند تا بتوانند گیتار کوبین را از خانه او خارج کنند.»

پیش از این اعلام شده بود در ساعات اولیه روز سوم جون ۲۰۱۶ سم لاتفی و دو مرد دیگر وارد خانه سیلواُ شده اند. پس از اقدام به درگیری و تعرض به او تلاش کردند تا او در خانه خودش در وست هالیوود به قتل برسانند. گفته شده بود که متعرضان در خانه را کوبیده و اظهار کرده بودند پلیس لس آنجلس هستند و بعد وارد خانه شده و به او حمله کرده بودند.

کورتنی لاو کرت کوبین فرانسیس بین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین