کد خبر: 21654 A

"دد پول" انتقام‌جویان را به زیر کشید

"دد پول" انتقام‌جویان را به زیر کشید

با وجود اینکه جدیدترین قسمت «جنگ ستارگان» هنوز در صدر باکس‌آفیس آمریکا قرار دارد، از نظر فروش جهانی عقب افتاده و فروش داخلی‌اش هم ضعیف‌تر از انتظار بوده است.

ایران آرت: جدیدترین فیلم از مجموعه «جنگ ستارگان» به عملکرد ضعیف‌تر از حد انتظارش در باکس‌آفیس آمریکا و جهان ادامه داد. فیلم «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» در آخر هفته‌ای که به پایان رسید نسبت به آخر هفته‌ قبلی با کاهش ۶۵ درصدی فروش مواجه شد و ۲۹.۳ میلیون دلار دیگر فروخت.

به این ترتیب این فیلم فروش داخلی خود را به حدود ۱۵۰ میلیون دلار رساند. در باکس‌آفیس بین‌المللی، «سولو» چیزی حدود ۳۰.۳ میلیون فروخت و مجموع فروش خارجی‌اش را به ۱۱۵.۳ میلیون دلار رساند. روی هم رفته این فیلم ۲۶۴.۲ میلیون دلار فروخته است.

به گزارش مهر، فیلم «ددپول ۲» محصول کمپانی‌های فاکس و مارول آخر هفته را با مقام دومی به پایان برد و ۲۳.۳ میلیون دلار فروخت که به این ترتیب مجموع فروش داخلی فیلم را با ورود به سومین هفته اکران به حدود ۲۵۵ میلیون دلار می‌رساند اما از آنجایی که این فیلم با بازی رایان رنولدز توانست ۴۱.۵ میلیون دلار دیگر در بازارهای جهانی از جمله ۵.۵ میلیون دلار در ژاپن بفروشد، این هفته از این نظر در صدر قرار داشت و مجموع فروش جهانی خود را به ۶۰۰ میلیون دلار رساند.

فیلم درام «شناور» بعد از اکران در ۳۰۱۵ سالن سینما توانست در آخر هفته‌ای که به پایان رسید چیزی حدود ۱۱.۵ میلیون دلار بفروشد و به این ترتیب با بودجه‌ای ۳۵ میلیون دلاری، فروشی در حدود فیلم‌های مشابه دیگر مثل «مک‌فارلند، ایالات متحده» و «همه چیز، همه چیز»‌ داشته باشد. روی هم رفته انتظار می‌رود فروش کلی «شناور» بیشتر از ۳۰ میلیون دلار نشود چون مجبور به رقابت با مجموعه‌ای از اکران‌های محبوب تابستانی است.

فیلم «انتقام‌جویان: جنگ ابدی» محصول دیزنی و مارول چیزی حدود ۱۰.۳۷ میلیون دلار فروخت و در ششمین آخر هفته اکران خود در رتبه چهارم باکس‌آفیس جا گرفت. فروش کلی داخلی این فیلم حالا به ۶۴۲.۸ میلیون دلار رسیده است. در عرصه بین‌المللی، این فیلم در آخر هفته‌ای که گذشته ۲۴.۳ میلیون دلار دیگر هم اضافه کرد و فروش خارجی‌اش را به ۱.۳۳ میلیارد رساند. به این ترتیب، روی هم رفته این فیلم تنها چیزی حدود ۳۵ میلیون دلار کم دارد تا تبدیل به چهارمین فیلمی شود که موفق به عبور از مرز فروش ۲ میلیارد دلار در جهان شده است.

انتقام جویان دد پول2 جنگ ستارگان سولو: داستانی از جنگ ستارگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین