کد خبر: 21563 A

لباس سیاه جادوگری بر تن آنجلینا جولی / عکس

لباس سیاه جادوگری بر تن آنجلینا جولی / عکس

جزئیات فیلم "مالیفیسنت 2" با بازی آنجلینا جولی اعلام شد.

ایران آرت: با کامل شدن فهرست بازیگران قسمت دوم «مالیفیشنت»، کلید فیلمبرداری آن زده می‌شود. کمپانی والت دیزنی اعلام کرد طی چند روز آینده، کار فیلمبرداری این اکشن فانتزی ماجراجویانه شروع می‌شود. در کنار بازیگران قسمت اول که در سال 2014 روی پرده رفت، چند بازیگر تازه هم اضافه شده است.

به گزارش جام جم، آنجلینا جولی یک بار دیگر در قالب کاراکتر اصلی داستان ظاهر می‌شود. او جادوگر بداخلاق و سنگدل داستان این اکشن فانتزی است. اله‌فنینگ همبازی او در قسمت اول، دوباره نقش مقابل جولی یعنی شاهزاده خانم آئورورا را دارد. اما میشل فایفر، اد سرکین، رابرت لیندسی، چیویتل اجیوفور و هریس دیکستون بازیگران جدیدی هستند که نقش‌های کاراکترهای تازه‌وارد داستان را به عهده دارند.

آنجلینا جولی

هنوز معلوم نیست این بازیگران تازه‌وارد نقش چه کاراکترهایی را در داستان خواهند داشت. اما شنیده می‌شود سرکین کاراکتر منفی و بد ذات ماجراست. اطلاعی از داستان قسمت دوم هم در دست نیست و معلوم نیست ماجراهای شاهزاده خانم و جادوگر این بار به کدام سمت و سو خواهد رفت.

نزدیکان کمپانی دیزنی می‌گویند در این داستان، جادوگر به کمک شاهزاده خانم می‌آید تا با دشمن تازه‌ای مقابله کنند که قصد نابودی جادوگر را دارد. این در شرایطی است که شاهزاده خانم قصد تاجگذاری دارد. داستان قسمت دوم چندین سال پس از اتمام ماجراهای قسمت اول اتفاق می‌افتد.

قسمت دوم مالیفیشنت برای نمایش عمومی در اوایل تابستان سال 2019 آماده می‌شود. یواکیم رونینگ کارگردان فیلم است.

قسمت اول فیلم نسخه دوباره‌سازی شده یکی از انیمیشن‌های کلاسیک کمپانی والت دیزنی «زیبای خفته» بود. اما این نسخه زنده، داستان و ماجراها را از نگاه کاراکتر منفی آن یعنی زن جادوگر نگاه می‌کرد.

آنجلینا جولی با تردید بازی در نقش زن جادوگر را پذیرفت. اما استقبال منتقدان و تماشاگران سینما از فیلم بسیار زیاد بود. تا به امروز، این اکشن فانتزی پرفروش‌ترین فیلم کارنامه هنری جولی است.

آنجلینا جولی مالیفیسنت 2
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین