کد خبر: 21489 A

رقابت هیجانی ستاره‌های دنیای موسیقی/ سلن دیون و جنیفر تا سلنا و ریحانا

رقابت هیجانی ستاره‌های دنیای موسیقی/ سلن دیون و جنیفر تا سلنا و ریحانا

تا پایان سال میلادی خواننده‌های سرشناسی آلبوم جدید خودشان را منتشر خواهند کرد.

سجاد مالمیر

ایران آرت، سجاد مالمیر: 5 ماه از سال 2018 میلادی گذشت و حالا وارد ماه ژوئن شده‌ایم. در 5 ماه ابتدایی سال برخی از خواننده‌های مطرح سبک‌های پاپ، راک، رپ، آر.اند.بی، کانتری و... آلبوم‌های خود را منتشر کردند ولی احتمالاً نیمه دوم سال برای دنیای موسیقی داغ‌تر از نیمه اول خواهد بود.

به گزارش ایران آرت، در سال جاری میلادی به نسبت سال‌های گذشته کمتر خواننده سرشناسی آلبوم جدیدی از خود عرضه کرده است. بسیاری از ستاره‌های جوان موسیقی پاپ در زمستان سال 2017 آلبوم جدیدشان منتشر شد و بعضی هم هم‌اکنون مشغول تولید آلبوم جدید خود هستند. در این بین فقط چند خواننده پاپ شناخته‌شده بودند که در 5 ماه نخست سال آلبوم‌شان را عرضه کردند.

خواننده‌های مطرح موسیقی راک که عمدتاً در کهنسالی به سر می‌برند هم ترجیح‌شان این است که تورهای بین‌المللی بگذارد و با ضبط فیلم کنسرت‌هایشان خاطرات شگفت‌انگیزی از خود به جای بگذارند. گروه‌های جوان‌تر راک هم خیلی فعال نبوده‌اند اما خواننده‌های رپ سال پرکاری را می‌گذرانند.

اولین آلبومی که امسال مورد استقبال قرار گرفت، آلبوم "کاملیا" از کامیلا کابلو 21 ساله بود. این خواننده کوبایی-آمریکایی با آهنگ "هاوانا" معروف شد و آلبومش هم پرفروش شد. او خودش را در ماه ژانویه به عنوان اولین پدیده موسیقی پاپ در سال 2018 معرفی کرد.

کامیلا کابیو

جو ستریانی، آهنگساز و نامدار ساز گیتار الکتریک نیز در ژانویه آلبومی اینسترومنتال منتشر کرد و این آلبوم هم طبق سایر آثار ستریانی مخاطبان خاص خودش را داشت.

جاستین تیمبرلیک، ویکند، کاردی بی و جسی‌ جی هم دیگر خوانندگان مشهوری بودند که در 5 ماه نخست سال 2018 میلادی آلبوم جدید خودشان را منتشر کردند. آلبوم کاردی بی جوان با استقبال مواجه شد و این خواننده 26 ساله را در چند بخش نامزد دریافت جایزه بیلبورد کرد.

جاستین تیمبرلیک و همسرش

اگر بخواهیم موسیقی دنیا در سال 2018 را با آلبوم‌های 5 ماه ابتدایی سال قضاوت کنیم شاید خیلی برای‌مان جالب نباشد ولی هنوز 7 ماه دیگر تا پایان سال میلادی باقی مانده و چندین و چند آلبوم دیگر در راه است.

ماه ژوئن احتمالاً یکی از پرفروغ‌ترین ماه‌های سال برای موسیقی باشد. در این ماه 4 خواننده مطرح آلبوم جدیدشان را منتشر می‌کنند؛ دریک، کریستینا آگیلرا، کانیه وست و آریانا گرانده. شاید سورپرایز آلبوم‌های این ماه هم آلبوم آگیلرا باشد چون این خواننده محبوب قرار است آلبوم جدیدش را بعد از 6 منتشر کند. دریک و کانیه وست، دو رپر مشهور هم رقابت جالبی با هم خواهند داشت.

آریانا گرانده

ماه آینده نیز آلبوم نیکی میناژ منتشر می‌شود. این خواننده اخیراً با امینم وارد یک رابطه عاشقانه شده و بعید نیست که مثل خیلی دیگر از ستاره‌های موسیقی آمریکا در آلبوم او هم شاهد یک اثر عاشقانه برای معشوقش باشیم. البته نیکی میناژ یک قطعه مشترک هم با آریانا گرانده خوانده که حتماً برای طرفداران‌شان جالب خواهد بود.

در ماه سپتامبر هم دو آلبوم با سبک و سیاق متفاوت منتشر می‌شود. یکی آلبوم کانتری کری آندروود است و دیگری مجموعه آثار به جا مانده از "پرینس" فقید. آلبوم پرینس هنوز نامش مشخص نشده ولی قرار است در شهریور ماه امسال منتشر شود.

پرینس

اما سه ماه پایانی سال میلادی احتمالاً داغ‌تر از فصل‌های دیگر باشد چون نام‌های آشناتری قرار است  در پاییز آلبوم جدیدشان را ارائه کنند. سلن دیون کانادایی در تدارک تولید یک آلبوم جدید است که به گفته خودش در پاییز منتشر می‌شود. سلنا گومز نیز سه ماه پایانی سال را برای انتشار آلبومش در نظر گرفته است. جنیفر لوپز نیز مدت‌هاست فعالیت‌هایش در زمینه هنرپیشگی را کنار گذاشته و روی آلبوم جدیدش تمرکز می‌کند تا آن را قبل از پایان سال میلادی به انتشار برساند. خوانندگان دیگری همچون ریحانا و آورین لوین نیز امیدوارند بتوانند آلبوم‌هایشان را امسال منتشر کنند. باید دید در پایان کدام یک از این خواننده‌ها جوایز بیشتری را کسب می‌کنند. 

جنیفر لوپز و دخترش

ریحانا جنیفر لوپز سلنا گومز نیکی میناژ دریک پرینس سلن دیون آریانا گرانده کریستینا آگیلرا سجاد مالمیر جو ستریانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین