کد خبر: 21459 A

روایت برنده اسکار از یک زوج عجیب

روایت برنده اسکار از یک زوج عجیب

جیمز آیووری در نود سالگی راوی درام ایتالیایی شد

ایران آرت: جیمز آیووری فیلمساز نامزد سه جایزه اسکار بهترین کارگردان و برنده اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی که ژوئن آینده نود ساله می‌شود به زودی به عنوان راوی در درام ایتالیایی «یه بار دیگه با من برقص هیوود!» حضور پیدا کند.

به گزارش آی سینما به نقل از هالیوودریپورتر، از این فیلم سینمایی به عنوان گونه جدیدی از قصه پریان یاد شده است که مخاطب هدفش را نوجوانان تشکیل می‌دهند. خط داستانی فیلم روایتگر ماجرای مردی تنها و ساکن نیویورک است که در پی علاقه مشترکش به رقصیدن، دلباخته زنی جوان می‌شود. هر دو نفر از ابتلا به بیماری پروانه‌ای رنج می‌برند که باعث می‌شود در برابر چشم همه به جز حاملان این بیماری نامرئی شوند.

میکله دیوما کارگردانی این فیلم انگلیسی زبان را بر عهده دارد و بازیگر ایتالیایی جرجو آرچلی فونتانا به همراه اتاویا اورتیچلی در این فیلم مقابل دوربین خواهند رفت. انتظار می‌رود تولید این پروژه اواخر ژوییه امسال به پایان برسد و قرار است نوامبر آینده در سینماها اکران شود.

آیووری سینماگر باسابقه امریکایی که ساخت فیلم‌های ماندگاری همچون «اتاقی با یک چشم‌انداز»، «هواردز اند» و «بازمانده» روز را در کارنامه دارد، طی بیش از شصت سال فعالیت حرفه‌ای در سینما علاوه بر کارگردانی، به عنوان تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس پروژه‌های مختلف فعالیت کرده است.

«با من برقص» اولین حضور او به عنوان راوی در سینماست و قرار است نقش خودش را ایفا کند.

مارس گذشته، آیووری به عنوان مسن‌ترین فرد حاضر در رقابت اسکار 2018 موفق شد جایزه آکادمی را در رشته بهترین فیلمنامه اقتباسی (برای «مرا به نامت صدا بزن») را در سن 89 سالگی از آن خود کند.

اسکار جیمز آیووری یه بار دیگه با من برقص هیوود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین