کد خبر: 21457 A

لباس‌های راه راه زنانه مد شدند / عکس‌ها

لباس‌های راه راه زنانه مد شدند / عکس‌ها

پارچه‌های طرح‌دار به ویژه راه راه و خال دار به خاطر امکانات بی‌شماری که در اختیار طراحان مد قرار می‌دهند هرگز دنیای مد را ترک نمی‌کنند.

ایران آرت: به هر کجا که نگاه کنید چه فروشگاه های آنلاین و چه دنیای واقعی، پر از لباس هایی است که بااستفاده از پارجه های را ه راه ، طراحی شده اند. از آنجا که این پارچه های طرح دار به ویژه راه راه و خال دار ، امکانات بی شماری در اختیار طراحان مد قرار می دهند هرگز دنیای مد را ترک نمی کنند و امسال نیز شاهد حضور پررنگ آنها در نمایش های مد و فروشگاه ها هستیم.

به گزارش مد و پوشاک، در این مقاله به معرفی چند استایل که با توجه به ویژگی های متنوع پارچه های راه راه ، طراحی شده اند می پردازیم:

1- مورد اول یک پیراهن بسیار شیک است که طراح خلاق آن، با قرار دادن خطوط در جهات مختلف ، به زیبایی و مد روز بودن این لباس افزوده است. این پیراهن با یک کیف کوچک و کفش های پشت باز پاشنه بلند سفید ، بسیار شیک خواهد شد.

Holley-Wolfe-Pink-Stripe-Dress (1)

2- شما میتوانید ازانواع پیراهن های مدل مردانه جلوی باز راه راه در رنگ های متفاوت ( زمینه سفید) و سایز های بسیار بزرگ در طول روز استفاده کنید . این پیراهن ها با نیم چکمه های سفید ، استایلی مدرن و با کفش های ورزشی سفید ، ظاهری اسپرت و راحت به شما هدیه می کنند و در هردو حالت ، یک کیف کوچک سفید می تواند به زیبایی این استایل می افزاید.

2

3- نمونه دیگری از طرح های که خطوط راه راه مشکی بصورت جناقی کنار هم قرار گرفته اند و از آن دسته از لباس های کلاسیکی است که حتماً باید در کمد لباس خود داشته باشید. 

4

این لباس ، به آسانی با افزودن یک یا چند آیتم از جمله کاپشن چرم مشکی کوتاه یا کفش پشت باز پاشنه بلند مشکی ، قابل استفاده درموقعیت های گوناگون می باشد.

4- نمونه آخر، لباسی بلند با راه راه های بسیار پهن مورب صورتی و قرمز است که چنانچه با کفش های سگک دار هم رنگ ، موهای صاف ، رژلب صورتی کمرنگ و گوشواره های حلقه ای بزرگ ، ترکیب شوند استایلی مشابه اواخر دهه شصت و اوایل دهه هفتاد را القاء می کنند. این لباس مناسب موقعیت های غیر رسمی و دوستانه است.
3

لباس لباس راه راه پارچه طرح دار پارچه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین