کد خبر: 21451 A

افشای جزئیات پرونده آزار جنسی بازیگر معروف

افشای جزئیات پرونده آزار جنسی بازیگر معروف

وکیل موریگان فریمن از شبکه خبری CNN خواست گزارش فساد اخلاقی این بازیگر را تکذیب و رسما از وی عذرخواهی کند.

ایران آرت: در پی انتشار گزارشی که شبکه CNN پرده از سوء رفتار اخلاقی «موریگان فریمن» بازیگر برند اسکار هالیوودی برداشت، وکیل این چهره هالیوودی در یک نامه حقوقی درخواست کرد که شبکه خبری CNN فورا گزارش خود در این زمینه را حذف و از طریق همان کانال به دلیل وارد کردن اتهامات ناعادلانه از «فریمن» عذرخواهی کند.

به گزارش ایسنا، سی‌ان‌ان در گزارشی که روز ۲۴ می منتشر کرد اعلام کرده که هشت زن که خود را قربانی آزار و اذیت جنسی و یا رفتار نامناسب معرفی کردند از «فریمن» شکایت کرده اند و هشت زن دیگر شاهد چنین رفتارهایی از وی بوده‌اند.

در بخش‌هایی از این نامه‌ وکیل «فریمن» آمده است: از میان سه نفر از زنانی که CNN به عنوان قربانی این ماجرا شناسایی کرده، اظهارات «کلوئی ملاس» که کارمند خود CNN است نمی‌تواند پایه اساس منطقی برای تفسیر از رفتار و صحبت‌های «فریمن» به عنوان آزار و اذیت باشد و فیلم مصاحبه این دو نیز تائیدکننده این مدعاست.

«تیر مارتین» نفر دوم است که از زمان انتشار گزارش تاکنون دو بار اعلام کرده که CNN برداشت اشتباهی از صحبت‌های وی داشته و «فریمن» او را مورد آزار و اذیت قرار نداده است و نفر سوم «لوری مک‌کرری» نیز اعلام کرده آقای «فریمن» هیچگاه وی را آزار نداده و این اتهام از طریق یک هیات مستقل نیز مورد بررسی قرار گرفته و عدم صحت آن تائید شده است.

سخنگوی شبکه CNN در واکنش به نامه وکیل «مورگان فریمن» با انتشار بیانیه‌ای گفت: اتهامات بی‌اساس وکیل «فریمن» ناامیدکننده و برخلاف بیانیه‌ای عمومی است که خود «مورگان فریمن» پس از انتشار گزارش منتشر کرد. CNN از گزارش خود دفاع می‌کند و به هرگونه تلاش آقای «فریمن» و وکلایش در جهت تهدید ما به عدم پوشش این پرونده مهم عمومی با قدرت پاسخ می‌دهد.

«فریمن» در اولین واکنش به این اتهامات در بیانیه‌ای گفته بود: "از  این که ۸۰ سال از زندگی‌ام در یک چشم به هم زدن و با گزارش رسانه‌ها در خطر فروپاشی است، ویران شدم. اما می‌ خواهم روشن صحبت کنم، من محیط ناامن کاری برای کسی ایجاد نکردم. به زنان تعرض نکردم و از آنها در ازای پیشرفت و استخدام درخواستی نکردم و همه این ادعاهای مطرح شده کذب است. من آدمی هستم که تلاش می‌کنم فضا را برای اطرافیانم راحت کنم و با آن‌ها شوخی کنم اما مشخصا همیشه این رفتارها طبق قصد و  نیت من پیش نرفته است و به همین دلیل است که از همه کسانی که احتمالا آن‌ها را ناراحت کردم، عذر می‌خواهم!»

مورگان فریمن آزار جنسی آزار جنسی هالیوود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین