کد خبر: 21443 A

شکل و شمایل عجیب یک هتل انعطاف‌پذیر / عکس‌ها

شکل و شمایل عجیب یک هتل انعطاف‌پذیر / عکس‌ها

طراحی نمای این هتل به واسطه الگوی انعطاف پذیرش، چشم‌انداز خیابان را دست‌خوش تغییرات بصری کرده و در عین حال به هویت معماری محله هم احترام می‌گذارد.

ایران آرت: طراحی هتل پارامتریک AQSO در بخش جنوب یکی از قدیمی ترین خیابان های لندن واقع شده و با طراحی نمای انعطاف پذیر خود شکل متفاوتی را به این بخش از لندن می بخشد.

به گزارش آرل، طراحی هتل به شیوه پارامتریک در این منطقه از لندن به عنوان تابعی از مورفولوژی جدید شهری است که سبک های جدید را به واسطه ساختمان های مدرن گسترش دهند. همچنین چنین ساختاری به عنوان یک کاتالیزور معماری است که بر پایه بازسازی و رونق هنر مدرن در بافت یک شهر قدیمی و صنعتی می باشد.

Hotel (3)

طراحی هتل چند منظوره AQSO توسط یک شرکت اسپانیایی ارائه شده و قرار است به عنوان اولین ساختمان این شهر باشد که کاربری هتل به همراه سینما، خورده فروشی را برای سایتی که زبان معماری اش معاصر است ارائه کند. این تغییر ماهیت ساختمان در منطقه که کمتر با چنین شیوه های معماری آشناست دشوار می باشد. لذا یک فضای اقامتی مانند هتل بهترین گزینه برای ارتباط با افراد بیگانه و آشنا می باشد که دنبای مکانی اقتصادی برای اقامت می گردند.

Hotel (4)

طراحی نمای هتل به واسطه الگوی انعطاف پذیرش، چشم انداز خیابان را دستخوش تغییرات بصری نموده و در عین حال به هویت معماری محله هم احترام می گذارد. هتل از یک سمت با ساختمان های همسایه در یک ارتفاع واقع شده و از ضلع دیگر که به خیابان منتهی شده ارتفاع آن افزایش می یابد. این قالب به واسطه یک هارمونی هندسی تشکیل شده تا نمای ساختمان در چشم رهگذران زشت و کریه نباشد.

Hotel (5)

Hotel (1)

معماری طراحی هتل هتل پارامتریک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین