کد خبر: 21158 A

ببینید: ماجرای عجیب و باورنکردنی مهناز افشار و گلشیفته!

ایران‌آرت: مهناز افشار در اینستاگرام نوشت: «کار من در سریال گلشیفته تمام شد. بهش میگن رج زدن. البته نقشم تا قسمت آخر هست و هستم در خدمتتون. خیلی تلاش کردم که در نقش راحله گلشیفته با پوشش متفاوت حرفهایی رو بزنم و حقوق زنان را یادآوری کنم و بگم میشود در هر پوششی انسان بود و به دیگران احترام گذاشت و به زنان حق انتخاب بدهیم نه اجبار.»

از آنجا که افشار گفته کارش با این سریال تمام شده اما نقشش تا پایان این فصل ادامه دارد، می توانیم چنین گمانه زنی کنیم که او به نوعی از روند قصه کم رنگ شده است. 

اصطلاح رج زدن که خانم افشار به کار برده درباره نقش هایی ممکن است که نقش اصلی داستان محسوب نمی شوند و این با نام این سریال و نقشی که در آغاز برای کاراکتر گلشیفته نوشته شده بود در تضاد است. 

البته در همین دو سه قسمت اخیر هم پیداست حضور محوری گلشیفته آب رفته و حذف ناگهانی او از ریاست دانشگاه معلوم نیست سناریو تحمیلی ست و یا از آغاز چنین طرحی در میان بوده است. 

راستش ایفای نقش زن چادری توسط مهناز افشار از همان آغاز حاشیه هایی ساخته بود، بعدتر وقتی این زن چادری متفاوت هم جلوه کرد و با برخی کنش های طنز، اخراج از دانشگاه، مخالفت همسر و دزدی از گاوداری همراه شد شاید برای گروه دردسر ساز هم شده باشد، از همین رو زوم دوربین از شخصیت های اصلی به دیگر کارکترها مثل مهدی هاشمی و نسیم ادبی و دیگران چرخید و به کل مهناز افشار و سیامک انصاری به حاشیه رانده شدند. 

احتمالا در آینده پشت پرده زود کنار رفتن مهناز افشار رو خواهد شد. 

این میان اما ابهام بیشتر درباره فصل دوم است، بدون حضور راحله گلشیفته که اساسا نام سریال از کاراکتر او اخذ شده، چه اتفاق هایی قرار است رقم بخورد؟  آیا او در پایان این فصل می میرد؟ 

این چنین گمانه زنی هایی حتما برای عوامل سریال جذاب هم هست، چون تجربه ثابت کرده این حاشیه ها به بیشتر دیده شدن کار کمک می کند. 

 

واکنش مهناز افشار به پایان حضورش در «گلشیفته»

 

iranart

 

 

 

 

 

 

مهناز افشار گلشيفته سریال گلشیفته
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین