کد خبر: 20855 A

ببینید: اولین ویدئو از فیلم زندگی خواننده افسانه‌ای

ببینید: اولین ویدئو از فیلم زندگی خواننده افسانه‌ای

تریلر فیلم زندگی فردی مرکوری، خواننده فقید گروه "کوئین" منتشر شد.

ایران آرت: اولین تریلر کامل از فیلم Bohemian Rhapsody منتشر شد؛ این اثر قرار است فراز و نشیب‌های گروه Queen و فردی مرکوری را به تصویر بکشد. در این فیلم رامی مالک (بازیگر سریال Mr. Robot) نقش مرکوری را بازی خواهد کرد.

به گزارش فوت و فن، این فیلم از سال ۲۰۱۰ و در زمانی که ساشا بارون کوهن به عنوان بازیگر نقش مرکوری معرفی شد، در دست ساخت بوده است. سه سال بعد، بارون کوهن اعلام کرد که به دلیل اختلافات با اعضای گروه Queen و هم‌چنین سایر دست اندرکاران قصد خروج از این پروژه را دارد.

برایان می، گیتاریست مشهور این گروه، بعدها در مصاحبه‌ای بارون کوهن را یک «عوضی» خطاب نمود. اما دردسرهای ساخت این فیلم با این وقایع پایان نیافت و کارگردان اصلی این اثر، یعنی برایان سینگر نیز به دلیل استفاده از مرخصی‌های طولانی اخراج شد و دکستر فلچر (کارگردان فیلم Eddie the Eagle) جایگزین وی گردید.

اکنون که فیلم در مراحل پایانی ساخت قرار دارد، برخی به کیفیت آن ایراد وارد می‌کنند و برخی بی‌صبرانه منتظر دیدن آن هستند؛ آیا رامی مالک و دکستر فلچر توانسته‌اند جادوی گروه Queen و فردی مرکوری را به خوبی نمایش دهند؟ همه چیز در آبان امسال مشخص خواهد شد…

فیلم Bohemian Rhapsody دوم آبان‌ماه در سینماهای بریتانیا، دهم آبان در سینماهای استرالیا و یازدهم آبان در سینماهای ایالات متحده نمایش داده خواهد شد.

تریلر این فیلم سینمایی را از ایران آرت ببینید.


 
گروه کوئین فردی مرکوری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین