کد خبر: 20822 A

جین، مخمل، کت‌ زنانه و سبک فرانسوی / مدهای سال 2018 را ببینید

جین، مخمل، کت‌ زنانه و سبک فرانسوی / مدهای سال 2018 را ببینید

با مدها و ترندهای سال 2018 آشنا شوید.

ایران آرت: برای همه ما جالب است بدانیم در سال ۲۰۱۸ چه پارچه ها و رنگ هایی ترند شده اند و کدام سبک از مد و فشن  قرار است همه گیر شوند؟ چه اکسسوری هایی بسیار پرطرفدار هستند وچه لباس هایی باید به کمد لباس تان اضافه کنید؟! 

به گزارش مدمال، پرسش های زیادی در این زمینه وجود دارد که درباره گرایشات مد و ترند ها در سال ۲۰۱۸ باید بدانید. باهم نگاهی به ترند های  ۲۰۱۸ می اندازیم و بیشتر با آن ها آشنا می شویم.

کت های زنانه

womens-suits-1513697386

به عنوان زنانی مقتدر و شیک این روزها باید بیشتر شاهد دیدن زنانی باشیم که کت می پوشند. کت های زنانه ترند ۲۰۱۸ پرطرفدار خواهند بود. مدیر خلاق و کارگردان هنری برند Wildfang، تارالین توت Taralyn Thuot در این باره می گوید :” سال ۲۰۱۷ بیش از هر سال دیگری سال زنان و قدرت و شهامت آن هابود ، رژه حمایت از زنان و به راه اندازی کمپین #metoo و غیره همه و همه در برجسته کردن نقش زنان تاثیر بسیار زیادی داشت. این قدرت زنان در همه عرصه ها و تاثیر گذاری آن را حتی بر ترند ها و طراحی ها نیز شاهد خواهیم بود. زنان بیشتر به دنبال لباس هایی هستند که اعتماد به نفس آن ها را نشان می دهد و نشانگر شخصیت آن ها باشد تا صرفا لباسی زنانه و جذاب باشد .” این روزها کت های زنانه بیش از پیش طرفدار دارند و نمی توان کت و شلوار را لباسی مردانه توصیف کرد. زیرا این لباس ها همانقدر که مردانه هستند، زنانه نیز هستند. ما زنان کت و شلوار پوش را همه جا می بینیم از فرش قرمز تا خیابان و اداره ها. زنانی زیبا و جذاب که با لباس خود قدرت خودشان را بیشتر می کنند.

الهام از دهه ۷۰ میلادی

70s-inspired-fashion-1513697386

این که روند مد و فشن هر ازگاهی گردشی به عقب داشته باشد چیز جدید نیست. چندی پیش هم استایل ها و سبک موسیقی دهه ۹۰ دوباره به دنیای مد برگشته بود و امسال هم سال بازگشت به دهه ۷۰ است. در سال ۲۰۱۸ ما شاهده مدرنیزه شدن و ترکیب استایل ها و پالت های رنگی سال های ۱۹۷۰ با فشن و مد امروزی خواهیم بود. رنگ های رترو بیش از پیش در همه جا دیده می شوند. علاوه بر این امسال مد و فشن الهام بسیار زیادی از غرب وحشی و استایل وسترن خواهد گرفت و ترند های زیادی در این زمینه خواهیم دید.

عجیب و شیک

nerd-chic-1513697386-1

طرفداران سری فیلم ها و سریال جنگ ستارگان، سبک خاص خودشان در لباس پوشیدن را دارند و با اکران شدن آخرین سری از این فیلم ها با عنوان ” آخرین جدای ” این سر و صدا و سبک لباس پوشیدن هم بیشتر شد. یکی از ترند های امسال لباسهای عجیب و غریب و شیک است که با طرح های گرافیکی و یا تیزرهای تبلیغاتی ترکیب شده باشند. ریحانا، خواننده معروف پاپ، هم از طرفداران این سبک است و امسال مجموعه لباس های دانشگاهی خود از برند Puma Fenty را در این سبک و سیاق ارائه داد. امسال باید انتظار دیدن، پولوشرت های راه راه، ژاکت های بی قوار در پالت های رنگی کلاسیک و شیک باشیم. اولین بار برند گوچی این استایل را در کت واک نشان داد و اگر شما از این استایل خوشتان نمی آید باید گوچی برای ترند کردن این سبک از لباس ها سرزنش کنید.

مینیمال های هندسی

geometric-minimalism-1513697386

حنا شاه  Heena Shah  متخصص طراحی جواهرات می گوید :” امسال باید شاهد ترند شدن و بیشتر دیدن طرح های هندسی به ویژه درجواهرات باشیم از میان طرح های هندسی طرح های هشت گوشه و لوزی بسیار محبوب تر خواهند بود. این طرح ها را در دکور های خانه نیز بسیار استفاده خواهند کرد. بنابراین جواهرات و اکسسوری های هندسی، عینک های هشت ضلعی و بزرگ و کیف های هندسی امسال بیشتر از همیشه به چشم خواهند آمد.

جین روی جین

denim-on-denim-1513697386

شلوار جین ، ترند ۲۰۱۸ و عنصر اصلی همه کمد لباس ها است . اما پوشیدن جین روی جین ممکن است کمی غیر عادی به نظر برسد ، اما امسال سالی است که م یتوانید از سر تا پا لباس جین بپوشید و از میان این همه رنگ متنوع ، رنگ های روشن و سنگ شور شده تا سایه های تیره را انتخاب کنید . امسال سالی است که با جین ها می توانید خلاقیت به خرج بدهید و هرچه دوست دارید بپوشید .جین های مدل دهه ۷۰ از جملهترندهای پرطرفدار امسال خواهند بود .

مخمل

velvet-1513697386

الویس پریسلی سلطان راک اند رول دنیا همیشه در لباسی از مخمل روی صحنه حاضر می شد اما بد نیست بدانید که امسال هم سال ترند شدن پارچه های نرم و مخملی است. این ترند ۲۰۱۸ به ویژه در ماه های سرد بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت.این پارچه های لوکس و زیبا معمولا بیشتر برای فصل پاییز مناسب هستند. اما می توانید از رنگ های خنثی این پارچه ها در بهار هم استفاده کنید. پارچه های سبک تر مخملی می توانند برای تابستان هم مناسب باشند. البته بهتر است از پوشیدن لباس های مخملی کلفت در تابستان و ماه های گرم واقعا خودداری کنید .

رنگ بنفش

بنفش

امسال کمپانی پنتون، پالت رنگ بنفش را به عنوان رنگ و ترند ۲۰۱۸ معرفی کرد، بنابراین این رنگ سلطتنی و فاخر را در همه جا بیشتر از پیش مشاهده خواهید کرد. سایه های یاسی و تیره تر همه جا دیده می شوند. می توانید از سایه های تیره در تابستان و از رنگ های بنفش خاموش در زمستان استفاده کنید. استفاده از رنگ بنفش در گذشته فقط مخصوص خانواده سلطتنی بوده است پس می توانید مطمئن شوید که با این رنگ بسیار زیبا و جذاب خواهید بود. علاوه بر این طبق نظر دوروس والتون Devoreaux Waltonکارشناس تصویر سازی و مشاوره مد و لباس در The Pause Pursuitبهترین رنگ ها برای بهار امسال ” بنفش یاسی و صورتی رنگ پریده خواهند بود ” می توانید از رنگ یاسی در اکسسوری های جانبی مانند دستمال گردن و یا روسری هایتان استفاده کنید و یا از ترکیب بنفش و صورتی برای لباس هایتان استفاده کنید.

سبک فرانسوی

french-riviera-style-1513697386

همه ما می دانیم که دخترهای فرانسوی از خوشتیپ ترین و زیباترین دخترهای دنیا هستند و دخترانی که پوشش خود بسیار اهمیت می دهند و سبک شیک و خاصی در لباس پوشیدن دارند. امسال هم منظور از ترند ۲۰۱۸ شدن سبک فرانسوی این است که سادگی و زیبایی از همیشه بیشتر مد نظر است. لباس های راه راه فرانسوی و یا جزئیات زنانه لباس ها و سبک مینیمالیستی که در لباس پوشیدن دارند ترند ۲۰۱۸ برای همه قابل استفاده و تقلید است.

اکسسوری های بزرگ

statement-accessorizing-1513697386

امسال سال اکسسوری های زیبا و چشمگیر است می توانید یک لباس ساده را با پوشیدن یک گردنبند بزرگ و زیبا بسیار خاص نشان دهید. سال ۲۰۱۸ سالی است که می توانید در انتخاب اکسسوری هایتان جسارت به خرج دهید و بزرگترین ها را انتخاب کنید. در تابستان امسال باید شاهد دیدن عینک آفتابی های طلایی با بند های مرواریدی و جزئیات زیاد باشیم. این اکسسوری ها همه و همه ظاهر مینیمال شما را رنگ و شادی می بخشند. البته باید دقت داشته باشید همه اکسسوری های بزرگ خود را باهم نپوشید و پوشیدن یک گردنبند بزرگ به تنهایی کافی است و نیاز نیست با پوشیدن دستبند های بزرگ و گوشواره ها خیلی بزرگ ظاهر خود را شلوغ و نامرتب نشان دهید.

ترند شلوار جین جین کت زنانه پیراهن جین عینک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین