کد خبر: 20820 A

دختر شرور سینما برمی‌گردد

دختر شرور سینما برمی‌گردد

بازیگر مشهور هالیوودی بار دیگر نقش دختر تبهکار را بازی خواهد کرد.

ایران آرت: مارگو رابی با نقش هارلی کوین باز می‌گردد.‌ فیلم Birds Of Prey برادران وارنر ماه گذشته کارگردان خود را مشخص کرد و جزئیات جدید وقتی تولید سرانجام آغاز گردد، اعلام می‌شود. 

سایت خبری هروئیک هالیوود گزارش داده که Birds Of Prey کار تولید خود را در ژانویه ۲۰۱۹ به محض اتمام فیلم‌برداری "روزی روزگاری" کونتین تارانتینو در هالیوود آغاز می‌کند.

به گزارش سینما گیمفا، ماه گذشته، استودیو برادران وارنر کتی یان (Cathy Yan) را برای کارگردانی این فیلم ابر قهرمانی استخدام کرد و اولین فیلم با کارگردانی زن آسیایی در دنیای دی سی و سومین فیلم استودیو با کارگردانی یک خانم بعد از پتی جنکینز و آوا دووارنای (کارگردان فیلم جدید New Gods) را می‌سازد. این استودیو که در اختیار تیم ابر قهرمانی زنان قرار گرفته پشت دوربین نیز کاملا زنانه شده است و طبق گزارشات قرار است عوامل کارش نیز تماما زن باشند.

در کامیک، Birds Of Prey گروهی از قهرمانان مبارز با جنایت مانند قناری سیاه، شکارچی و Oracle هستند. گزارش ماه گذشته ورایتی تایید کرد که هارلی ابر تبهکار فیلم است. شخصیت‌ها، بازیگران و جزئیات داستان هنوز نامشخص هستند اما رابی این فیلم را فیلم گروهی از دختران محدود به رده سنی خاص، توصیف کرده است.‌ 

DNsxwdVZtRD5

هنوز چیزی درباره تاریخ اکران فیلم Birds Of Prey گفته نشده اما Aquaman بیست و یک دسامبر امسال و Shazam! پنجم آوریل ۲۰۱۹ و Wonder Woman 2 نوامبر سال بعد اکران می‌شوند.

هالیوود مارگو رابی هارلی کوین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین