کد خبر: 20748 A

فیلم دختران جنجالی موسیقی بیرون می‌آید

فیلم دختران جنجالی موسیقی بیرون می‌آید

اعضای "اسپایس گرلز" تحت تأثیر فیلم "آنطور که بود" قصد دارند فیلم مستند خودشان را بسازند.

ایران آرت: گروه اسپایس گرلز تصمیم گرفته است داستانشان را از طریق انتشار یک فیلم مستند روایت کند.

بر اساس گزارش روزنامۀ سان گروه اسپایس گرلز که در دهۀ نود میلادی از سرشناس‌ترین ستارگان موسیقی پاپ بودند به دنبال تولید فیلمی هستند که احتمالا در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. طبق این گزارش‌ها اعضای این گروه با دیدن فیلم «آنطور که بود» مستندِ لیام گلگر در جشنوارۀ کن امسال تحت تاثیر حرکت او قرار گرفته و تصمیم به این کار گرفته‌اند.

به گزارش نوا، در چند ماه اخیر شایعات زیادی دربارۀ دوباره به هم پیوستن اعضای این گروه در رسانه‌ها وجود داشته است. چند روز پیش مِل بی، یکی از اعضای گروه گفته بود که هر ۵ عضو گروه برای یک تور اجراهای زنده به یکدیگر خواهند پیوست اما ویکتوریا بکام، همسر دیوید بکام فوتبالیست مشهور، خبر همکاری مجدد با اعضای اسپایس گرلز را تکذیب کرد. او پیش از این نیز در گفتگو با رسانه‌های مختلف و در پاسخ به احتمال تجدید این همکاری گفته بود که اگر هم گروه دوباره تشکیل شود او همکاری نخواهد کرد.

گروه اسپایس گرلز پیش از این نیز همکاری در پروژۀ سینمایی دیگری را آغاز کرده است. بر اساس گزارش‌ها اعضای گروه قراردادی را برای یک انیمیشن سوپرهیرویی امضا کرده‌اند و هر کدام از اعضا صداپیشۀ یکی از قهرمان‌های این انیمیشن هستند.

فیلم «آنطور که بود» داستان زندگی لیام گلگر را از زمانی که خوانندۀ گروه معروف اوئیسیز بود تا موفقیت‌های انفرادی‌اش در سال‌های اخیر روایت می کند. این فیلم مستند توسط چارلی لایتنینگ کارگردانی شده است.

جشنواره فیلم کن اسپایس گرلز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین