کد خبر: 20679 A

ببینید: ده برند برتر حجاب در جهان

ببینید: ده برند برتر حجاب در جهان

بهترین برندها در زمینه مد و فشن اسلامی را در شهرها و کشورهای مختلفی از جمله لندن، دبی، مالزی و مصر می‌توانید پیدا کنید.

ایران آرت: برندهای اسلامی و فشن با حجاب این روزها بسیار پر طرفدار شده اند. در حالیکه عمده فعالیت دنیای مد و فشن به روی زنان بی حجاب است در این میان برند هایی از سرتاسر دنیا هستند که لباس هایی برای خانم های مسلمان و با حجاب طراحی می کنند که کیفیتی بی نظیر دارند. این برند ها بسیار شیک و با کلاس و پرفروش هستند و نه تنها توسط خانم های با حجاب مورد استقبال قرار گرفته بلکه بسیاری از زنان دیگر هم از این برندها خرید می کنند و ایده می گیرند.

به گزارش مدمال، ما به شما ده برند برتر در زمینه مد و فشن اسلامی را معرفی می کنیم که در سرتاسر جهان دارای شعبه هستند و برندهایی بسیار معتبر و گاهی گران هستند. بسیاری از مدل ها و هنرپیشه ها که با حجاب هستند، از مشتریان ثابت این برند ها می باشند.

بهترین برند حجاب این روزها چیست؟

بهترین برند ها در زمینه مد و فشن اسلامی را این روزها در شهرها و کشورهای مختلفی از جمله: لندن ، دبی ، مالزی و مصر و بسیاری از کشورهای دیگر می توانید پیدا کنید که در کارشان بسیار موفق هستند.

۱۰ – هوته حجاب  Haute Hijab

10

کار آفرین و طراح موفق این برند زنی به نام ملانی Melanie است که بنیانگذار و مدیر عاملی فعلی این برند نیز هست. دلیل پیشرفت و محبوبیت زیاد این برند این است که ملانی برای طراحی لباس هایش از زنان قدرتمند و قوی الهام می گیرد و آرامش و زیبایی را با لباس هایش به شما هدیه می دهد. او از آخرین مدهای فشن و ترند ها در لباس هایش استفاده می کند و پارجه هایی که برای لباس ها و اکسسوری هایش استفاده می کند از بهترین کیفیت و بالاترین میزان زیبایی برخوردار است. می توانید کارهای ملانی و برندش را در لینک https://www.hautehijab.com ببینید.

 ۹ – آ آب کالکشن  AAB Collection

9

این برند پادشاه زیبایی مدرن در میان برندهای حجاب است. این برند مناسب زنانی است که در جامعه فعالیت می کنند و می خواهند مدرن و زیبا باشند. این برند و لباس هایش به این زنان قدرت و راحتی و شیکی را در عین حال می دهد. لباس های شب این برند در میان فشن شوهای فصلی بسیار طرفدار دارد و بسیار زیباست. می توانید لینک وب سایت این برند و صفحه ایسنتاگرامشان را دنبال کنید. لباس های شب این برند را می توانید در تمام فصول سال استفاده کنید.

 ۸ – شوگر اسکارف   Sugar Scarf

8

این برند در مالزی فعالیت می کند و روسری های زیبایی برای زنان با حجاب طراحی و تولید می کند و علاوه بر این شعبه های دیگری نیز دارد. حتی با وجود زمستان های سرد در سایر کشور ها این برند روسری های زمستانه ای به اسم پشمینه نیز تولید می کند که بسیار زیبا هستند. هر آنچه یک خانم با حجاب از روسری زیبایش می خواهد را می تواند از این برند بخرد و از میزان کیفیت و عالی بودن آن اطمینان حاصل کند.

 ۷ –دوک اسکارفز   Duck Scarves

7

این برند هم یک برند دیگر مالزیایی است که به طراحی روسری های کلاسیک و شیک و مدرن می پردازد. این برند به دختران خجالتی این جرات را می دهد مانند زنان زیبا بدرخشند و اعتماد به نفس داشته باشند. این برند به دلیل برخورد دوستانه و مشتری مداری فوق العاده اش از سایر همتایانش بسیار جلوتر است.

۶ – آرِه   Aere

6

Aereاین برند یک برند کلاسیک و شیک در زمینه مد و فشن اسلامی است که به زنان اجازه می دهد که هر آنچه از یک مارک و برند سطح عالی و بالا می خواهند را داشته باشند، کمد لباس شما را رنگ و زیبایی می بخشد و کلاس استایل تان را بالا میبرد و اجازه می دهد که افسانه ای و زیبا باشید. اکانت اینستاگرام این برند علاوه بر این که به شما ایده می دهد که چطور لباس بپوشید، می توانید از آخرین طراحی های این برند هم باخبر شوید. ورژن پرنسس های دیزنی از نوع با حجاب را نیز این برند اولین بار طراحی کرد.

۵ – Amirah Couture  آمیرا کوتور

5

Amirah Coutureاین برند مخصوص کشور های عربی مانند فلسطین و مصر و بحرین و غیره است و در بحبوحه بهار عربی آغاز به کار کرد و از زنان موفق کار آفرینی تشکیل شده که لباس هایی منحصر به فرد و زیبا و شیک را برای زنان مسلمان طراحی می کنند . این برند لباس عروس هم طراحی می کند.

۴ – نیلوفر حجاب Naelofar Hijab

4

این برند تجاری در کشورهای غربی بیشتر فعالیت دارد جایی که زنان گاهی به دلیل با حجاب بودن مسخره می شوند اما این برند به زنان اجازه می دهد که با لباس هایشان ظرافت و زیبایی و آزادی و ایستادگی را نشان دهند این برند در صفحه اینستاگرام خودش بیش از ۴۰۰ هزار فالوور دارد که شما می توانید با سر زدن به آن برای استایل های خود ایده هم بگیرید. این برند روی استایل خیابانی و استایل های با حجاب و کفش های ورزشی تمرکز بیشتری دارد.

۳ – اینایا  Inayah

3

همانطور که اسم این برند اسم منحصر بفرد و شگفت انگیزی است، طراحی های این برند هم بسیار زیبا و خاص است. این برند در لندن فعالیت می کند و به زنان هر آنچه از یک لباس انتظار دارند را می دهد. لباس های زیبا، با کلاس و شیک و راحت. علاوه بر این برند به نیاز های مشتری نیز توجه می کند و خواستار برابری حقوق تمام زنان جامعه از هر قشری است و این را سعی می کند در طراحی هایش نشان دهد. می توایند استایل های و طراحی این برند را در صفحه ایسنتاگرام آن ها به آدرس @inayahc دنبال کنید و یا از وبسایت رسمی http://www.inayahcollection.com  دیدن کنید.

۲ – پرودی پتالز Purdy Petals

2

این برند با شعار ” زیبا، مدرن، شیک ” لباس هایی برای زنان مسلمانی که در کشور های غربی زندگی می کنند طراحی می کند. این لباس ها در استایل های متفاوتی از جمله استایل خیابانی، استایل رسمی محل کار، لباس های جین، لباس های فصلی زنانه، لباس های و شب و غیره برای زنان طراحی می کند و در طراحی های خود از بهترین مواد موجود مانند ابریشم، چاپ دستی و غیره استفاده می کنند. این استایل های الهام بخش زنان سراسر دنیا است که ترسی از نوع پوشش خود ندارند. این برند رویایی برای تمام زنان با حجاب است. علاوه بر این برند اکسسوری های زنانه هم طراحی می کند.

۱ – دیانا کوتب Diana Kotb

1

این برند همه کلاسی که شما از یک لباس با حجاب را می خواهید به شما می دهد . این برند معروف ترین برند در میان برند های زمینه مد و حجاب اسلامی است و طراحی زیبای او به خاطر لباس های افسانه ای و زیبایش است . این برند در حال حاضر در حال ارائه کالکشن زمستانه اش است که می توانید در صفحه اینستاگرام شان از این کالکشن دیدن کنید . این برند آیتم های زیبای زیادی را به بازار مد و فشن اسلامی اضافه کرده است و دریچه ای جدید برای زنان مسلمان است که با لباس شان این زیبایی را نشان دهند.

حجاب برند حجاب مد و فشن اسلامی مد اسلامی فشن اسلامی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین