کد خبر: 20624 A

اجرای مشترک دو خواننده معروف پاپ و رپ

اجرای مشترک دو خواننده معروف پاپ و رپ

خواننده قدیمی کانادایی گفت: دارم با هنرمند جوان و فوق‌العاده‌ای کار می‌کنم که یکی از بهترین‌هایی است که این روزها گیرتان می‌آید.

ایران آرت: پل آنکا، خوانندۀ ۷۶ سالۀ پاپ که سال ۱۹۵۷ در پانزده سالگی وارد عرصۀ موسیقی شد طی دوران طولانی‌ حرفه‌ایش ترانه‌های کلاسیکی مثل «راه من» (فرانک سیناترا) و «پاپی لاو» (دانی آزمند) را نوشته است.

او اخیرا در مراسم «جوایز صنعت موسیقی و پخش کانادایی» در تورنتو خبر از همکاری با دریک، رپر مشهور و موفق کانادایی داد. او در این مراسم جایزۀ «یک عمر دستاورد هنری» را گرفت.

به گزارش نوا، آنکا در گفتگو با مجلۀ بیلبورد دربارۀ این همکاری گفت: «دارم با هنرمند جوان و فوق‌العاده‌ای کار می‌کنم که یکی از بهترین‌هایی است که این روزها گیرتان می‌آید، خوانندۀ جوان کانادایی که نامش دریک است. ما با هم کاری را ضبط کردیم که ماه جون منتشر می‌شود. این حداکثر اطلاعاتی است که می‌توانم به شما بدهم.»

پس از صحبت‌های آنکا در مراسم، مایکل بوبلی که جایزه را اهدا می‌کرد گفت: «پل آنکا بنجامین باتنِ آوازخوانی است؛ او فقط جوان‌تر می‌شود.»

آنکا پیش از این در ماه فوریه در شبکه‌های اجتماعی خبر از این همکاری داده بود. او عکسی از خودش و دریک را منتشر کرده و نوشته بود: «یکی از بهترین شب‌ها… خیلی چیزها در پیش است! عاشق کارکردن با دریک هستم.»

دریک اخیرا به خاطر استفاده از الفاظ زشت در یکی از بازی‌های بسگتبال ان‌بی‌ای مورد سرزنش قرار گرفت.

پل آنکا که در دهه های ۵۰، ۶۰ و ۷۰ میلادی بسیار شهرت داشت و قطعاتی مثل «پسرک تنها»، «سرت را روی شانه‌ام بگذار» و «دیانا» را منتشر کرد آخرین آلبوم خود را به نام Duets در سال ۲۰۱۳ منتشر کرد. البته او در همان سال آلبوم دیگری را نیز به صورت اشتراکی منتشر نمود.

دریک وین موسیقی رپ پل آنکا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین