کد خبر: 20572 A

جسد خواننده معروف پیدا شد

جسد خواننده معروف پیدا شد

جسد اسکات هاچینسون خواننده اسکاتلندی گروه «فرایتند ربیت» پیدا و مرگ وی تایید شد.

ایران آرت: در حالی که چهارشنبه خانواده خواننده اسکاتلندی خبر گم شدن وی را به پلیس داد، روز بعد پلیس جسد وی را پیدا کرد.

جسد این خواننده پنجشنبه شب در ادینبورگ کشف شد و به دنبال آن اسکاتلندیارد مرگ وی را تایید کرد.

به گزارش مهر، گروه موسیقی اسکاتلندی Frightened Rabbit (خرگوش سراسیمه) پیش از خبر درگذشت وی با انتشار پیامی در توییتر از همه مردم خواسته بود برای یافتن وی با پلیس همکاری کنند. آنها نوشته بودند مدت کوتاهی است او را ندیدند و این در حالتی است که او خیلی شکننده است و نمی‌تواند بهترین تصمیم را برای خودش بگیرد.

هاچینسون در ترانه هایی که می نوشت به این اشاره داشت که از بیماری روحی رنج می‌برد. وی در مصاحبه‌ای که هفته پیش انجام داده بود گفت بد نیست و به حال خودش ۶ از ۱۰ می‌دهد. وی گفته بود همه‌اش به سمت نکات منفی زندگی کشیده می‌شود.

اسکات هاچینسون گروه «فرایتند ربیت» را سال ۲۰۰۳ شکل داد و آنها اولین آلبومشان را سال ۲۰۰۶ منتشر کردند و گروه به سرعت گسترش یافت و تعداد اعضایش به ۵ نفر رسید و با ترانه‌های غنی حسی خود به سرعت به شهرت رسید.

این گروه به تازگی توری را که به مناسبت دهمین سال ساخته شدن آلبوم مشهوری در سال ۲۰۰۸ تدارک دیده بودند به انجام رساندند و خبر دادند ششمین آلبوم گروه را به بازار می‌فرستند.

همه دوستان هاچینسون از او به عنوان آهنگسازی گرم و دوست داشتنی یاد می‌کنند.

با انتشار خبر این مرگ، در شبکه‌های اجتماعی موجی از ضرورت مبارزه با افسردگی ایجاد شده و از دیگران خواسته می‌شود تا وقتی افکار تیره  به سراغشان می‌آید با دیگران، خانواده یا دوستان یا پزشک صحبت کنند.  

این خواننده، ترانه سرا و آهنگساز سبک فولک راک ۳۶ ساله بود و هنوز دلیل مرگ وی اعلام نشده است.

خانواده وی در اطلاعیه ای که دیروز منتشر کرده‌اند یادآور شده‌اند وی سال‌ها با بیماری افسردگی مبارزه می‌کرد. آنها نوشته‌اند: ما امیدوار بودیم که این بار نیز اسکات به سلامت از این بحران عبور کند.

این خواننده و گیتاریست روز پیش از ناپدیدشدنش در توییتی از همه تشکر کرده بود و نوشته بود می‌رود. وی تایید کرده بود با هر کسی که دوستش دارید خوب رفتار کنید.

اسکات هاچینسون خرگوش سراسیمه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین