کد خبر: 20449 A

پایان دشمنی تیلور سویفت و کیتی پری

پایان دشمنی تیلور سویفت و کیتی پری

کیتی پری برای پایان دادن به خصومت خود با تیلور سویفت پیش‌قدم شد.

ایران آرت: دشمنی تیلور سویفت و کیتی پری، دو خواننده سرشناس آمریکایی پس از حدود 7 سال به پایان رسید.

به گزارش ایران آرت، روز گذشته کیتی پری در اقدامی غافل‌گیر کننده یک شاخه زیتون را به عنوان هدیه برای تیلور سویفت ارسال کرد و تیلور با انتشار عکسی از هدیه کیتی نوشت: تشکر کیتی.

دشمنی این دو خواننده به سال 2011 برمی‌گردد که ۳ نفر از رقصنده‌های پشتیبان کیتی پری به تور تیلور سویفت رفتند. کیتی علیرغم این‌که به نظر می‌رسید خودش اجازه رفتن را به آن‌ها داده است ولی صحبت‌هایی را علیه تیلور سویفت مطرح کرد که باعث دلخوری او شد.

جر و بحث‌های این دو خواننده در حال فراموشی بود که با انتشار آهنگ "کینه" توسط تیلور سویفت بار دیگر دشمنی‌ها بالا گرفت. شایعه شد که تیلور این اثر را برای کیتی پری خوانده است و به همین خاطر کیتی هم آهنگی علیه تیلور سویفت اجرا کرد. البته کیتی پری هیچ‌وقت به طور قطعی نگفت که آن آهنگ در مورد تیلور است ولی گفت که اگر هم این‌گونه باشد به نظر منطقی می‌آید!

چند ماه پیش کیتی پری به جیمز کوردن گفت که تیلور سویفت باعث و بانی این دشمنی بوده و باید به آن پایان دهد. همچنین وی در مصاحبه‌ای دیگر سویفت را به ترور شخصیت خود متهم کرد اما در ماه ژوئن گفت که قصد ندارد این دشمنی را ادامه دهد.

کیتی پری که در مدت 7 ساله دشمنی با تیلور سویفت همواره منعطف‌تر از تیلور نشان داد و گاهی از پایان این خصومت صحبت می‌کرد، روز گذشته با ارسال یک شاخه زیتون به محل اجرای تیلور سویفت رسماً به این خصومت پایان داد. 

طرفداران کیتی و تیلور سویفت، پیش‌قدم شدن کیتی پری برای پایان دادن به این خصومت را تحسین کردند.

تیلور سویفت کیتی پری
نظرات خوانندگان
  • xxx
    پاسخ

    واقعا عالیه

  • حنانه
    پاسخ

    من تیلور را خیلی دوست دارم واقعا عاشق اهنگاشم من نظرم اینه که تیلور بهترین خواننده دنیاست

  • نگار
    پاسخ

    بنظرم حق از اول با تیلور بود چون کیتی اهنگشو دزدید بعدش تیلور زیبا و مهربان ترین خاننده جهان است

    • نا شناس

      نگار جان این سایت اشتباه نوشته

    • نا شناس

      نگار جان کیتی اهنگ هیچ کسی رو ندزدیده ، بعدش رقصنده های تیلور به تور کیتی رفتن . من عاشق کیتی ام چون مهربون ترین و خوشصدا ترین و زیباترین ستاره دنیاست .کیتی به همه ی خیریه ها کمک میکنه . مردم رو از خیابون ها جمع میکنه و بهشون کمک میکنه . بعدشم تیلور زیبا هم اگه باشه خیلی مونده تا به پای کیتی برسه

    • ناشناس

      کاملا باهات موافقم عزیزم و میدونم که این نظر ما سوئیفتی هاست و ما و بقیه فن های خواننده ها نباید به همدیگه توهین کنیم
      و اشاره به اخرین پیام در جواب هات : عزیزم هم کیتی خوبه هم تیلور ، این دوتا باهم آشتی کردن ولی اگه بخوای دشمنی کنی و تفاوت بذاری باید بگم هنوز دهنت بوی شیر میده که این کار بچه گانه رو میکنی

  • ناشناس
    پاسخ

    من عاشق تیلورم و میدونم تیلور خیلی مهربونه و با هیچکس دشمنی نداره
    کیتی خودش باعث این دعوا شده و در اخر هم وظیفش و انجام داده...عذر خواهی

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین