کد خبر: 20386 A

آلبوم جدید محمد اصفهانی در راه است / تیتراژخوانی دوباره برای شبکه 3

آلبوم جدید محمد اصفهانی در راه است / تیتراژخوانی دوباره برای شبکه 3

محمد اصفهانی آلبوم جدیدش را با حضور چهره‌های سرشناس منتشر می‌کند.

ایران آرت: محمد اصفهانی، خواننده قدیمی موسیقی پاپ سنتی از انتشار آلبوم جدیدش با همکاری آهنگسازها و ترانه‌سراهای مطرح کشور خبر داد.

به گزارش ایران آرت، اصفهانی که چند سالی است روی آلبوم جدیدش کار می‌کند، در پستی اینستاگرامی ضمن معرفی عوامل این آلبوم، این خبر خوش را هم به طرفدارانش داد که در شب‌های ماه رمضان با اجرای تیتراژ سریال شبکه 3 مهمان‌ خانه‌ها باشد.

این خواننده با انتشار عکسی در اینستاگرام نوشت:

"سلام دوستان الان در نصف جهانم جاى همگى خالى هروقت به اصفهان سفر مى کنم انرژى مى گیرم و مشکلات و سختى هاى زمانه را فراموش مى کنم با اتمام اجراى کیش و پس از به انجام رساندن اجراى اصفهان به تهران باز مى گردم تا با دوستانم در تیم موزیک کارهاى آلبوم را ادامه دهیم کارهاى خوانندگى این آلبوم تقریبا انجام شده و در مرحله ى به پایان بردن تنظیمها و میکس قطعات قرار داریم.

در آلبوم پیش رو آثارى از فؤادحجازى، علیرضا کهن دیرى، بهروز صفاریان، علیرضا افکارى، بابک زرین، سیاوش انور، روزبه بمانى به عنوان شاعر و آهنگساز، غلامرضا صادقى، تویجان آتاباى، میلاد بابایى و سایر دوستان هنرمندم رو انشالا خواهید شنید دوستان قدیم و جدید و عزیزى که همانند شما همیشه وفادارانه بامن مانده اند و براى اعتلاى موسیقى کشورمان تلاش کرده اند.

ضمنا تیتراژ سریال شبکه سوم ماه رمضان امسال نیز کارى است مشترک از بنده و علیرضا کهن دیرى و روزبه بمانى همدلان محترم و هنرمندم که در مراحل ساخت آن قرار داریم"

840x492_farhadi-new_movie_(4)14

محمد اصفهانی روزبه بمانی بهروز صفاریان علیرضا افکاری فواد حجازی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین