کد خبر: 20359 A

شکست فاجعه‌بار برای استیون اسپیلبرگ

شکست فاجعه‌بار برای استیون اسپیلبرگ

فیلم جدید استیون اسپیلبرگ حتی در میان ده فیلم پرفروش باکس آفیس هم قرار نگرفت.

ایران آرت: جدول فروش سینمای هالیوود موسوم به باکس آفیس با عالام صدرنشینی فیلم سینمایی "انتقام جویان - جنگ ابدیت" برای دومین هفته متوالی منتشر شد.

به گزارش میزان، این فیلم به تازگی رکوردهای متفاوتی را جابجا کرده و که از جمله آخرین رکوردهای آن می توان به سریع ترین فیلم یک میلیارد دلاری جهان اشاره کرد. این فیلم در کمترین زمان ممکن توانست یک میلیارد دلار فروش جهانی داشته باشد. موفقیت های "انتقام جویان-جنگ ادبیت" در حالی پیگیری می شود که بازیگران این فیلم هم اکنون سر صحنه فیلمبرداری نسخه چهارم اثر هستند.

اما فیلم سینمایی "به دریا" به کارگردانی مشترک "باب فیشر" و "راب گرینبرگ" در نخستین هفته از اکران خود با فروشی معادل 14.8 میلیون دلار رتبه دوم را از آن خود کرده است.

فیلم سینمایی "مکان بی صدا" اثری ترسناک به کارگردانی "جاش کرازینسکی" در پنجمین هفته از اکران خود به فروشی معادل 7.6 میلیون دلار دست یافت تا رتبه سوم جدول را داشته باشد.

فیلم سینمایی "احساس زیبایی می‌کنم" به کارگردانی مشترک "مارک سیلوراستاین" و "ابی کوهن" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را آغاز کرده و در سومین هفته به فروشی معادل 4.9 میلیون دلار دست یافته تا چهارم شود.

فیلم سینمایی "داد و بیداد" به کارگردانی "برد پیتون" در چهارمین هفته از اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی با فروشی معادل 4.6 میلیون دلار در رتبه پنجم جدول فروش ایستاد. "دواین جانسون" بازیگر مطرح و ثروتمند سینمای هالیوود که این روزها فیلم سینمایی "جومانجی 2" را روی پرده دارد در نقش اصلی این فیلم به نام "دیویس" بازی کرده است.

فیلم سینمایی "تولی" به کارگردانی "جیسون ریتمن" پس از یک هفته اکران بین المللی در سینماهای امریکای شمالی با 3.2 میلیون دلار فروش ششم شد.

فیلم سینمایی "پلنگ سیاه" به کارگردانی "رایان کولگر" که هم اکنون پرفروش ترین فیلم سینمایی سال 2018 محسوب می شود این هفته با فروش 3.1 میلیون دلاری در امریکا هفتم شد.

فیلم سینمایی "شهامت یا حقیقت" به کارگردانی "جف وادلو" در چهارمین هفته از اکران هشتمین فیلم پرفروش سینمای هالیوود شد. این اثر با فروشی معادل 1.9 میلیون دلار این جایگاه را به دست آورد.

نکته عجیب جدول فروش سینمای هالیوود خروج زود هنگام متفاوت ترین فیلم استیون اسپیلبرگ با نام "بازیکن شماره یک آماده" است که از نهم فروردین ماه مصادف با 29 مارس 2018 اکران بین المللی خود را در سینماهای امریکای شمالی آغاز کرده است. این فیلم حتی در میان ده فیلم برتر هم قرار نگرفته است. 

استیون اسپیلبرگ پلنگ سیاه بازیکن شماره یک آماده انتقام جویان: جنگ ابدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین