کد خبر: 20256 A

ببینید: راز لاغری بریتنی، کیتی پری، بیانسه و جسیکا آلبا

ببینید: راز لاغری بریتنی، کیتی پری، بیانسه و جسیکا آلبا

یک راه عالی برای به دست آوردن انگیزه ادامه برنامه کاهش وزن و تناسب اندام، نگاه کردن به رژیم غذایی افراد مشهور و سلبریتی‌ها است.

ایران آرت: گاهی اوقات ما برای کاهش وزن نیاز به کمی انگیزه و تشویق داریم. کاهش وزن و لاغر شدن اصلا کار آسانی نیست و شاید سخت ترین بخش، گرفتن رژیم و چشم بستن روی آن همه غذای خوشمزه باشد. وقتی که اولین روز رژیم خود را شروع کردید، مطمئنا برای شما به قدری سخت بود که روزهای بسیار طولانی به نظر می رسید و هر دو سه ساعت یکبار گرسنه می شدید. یک راه عالی برای بدست آوردن انگیزه ادامه برنامه کاهش وزن و تناسب اندام، نگاه کردن به رژِم غذایی افراد مشهور و سلبریتی هاست. تا با راز لاغری ستاره ها آشنا شوید و آن ها را اجرا کنید.

به گزارش مدمال، به هرحال آن ها مثل ما انسان هستند و گاهی نیاز به کم کردن وزن اضافی خود دارند. بنابراین بهتر است در راه ادامه برنامه کاهش وزنتان یک الگوی خوب و هنرمندی را که دوست دارید انتخاب کنید و از آن ها الگو بگیرید. باهم نگاهی به ۱۰ رژیم غذایی برای کاهش وزن که سلبریتی ها از آن استفاده می کنند می اندازیم.

گوینت پالترو  Gwyneth Paltrow

1498465215_672009_1498466142_noticia_normal-2

 گوینت پالترو همیشه لاغر و زیباست. اما حتما برای این لاغری، یک راز دارد. درواقع او یکی از معدود زنانی است که روی نگه داشتن وزنش بسیار حساس است و او اساساَ ملکه تناسب اندام و سلامتی است. اما راز این تناسب لاغری ستاره ها در کجاست؟ گوینت زنی خستگی ناپذیر است که مدام در حال ورزش کردن است. او همیشه رژیم غذایی سالم و تناسب اندام خود را نگه میدارد، درواقع همه راز این تناسب اندام فقط و فقط ورزش کردن است. او حتی رفتن به فروشگاه و خرید مواد غذایی را نیز به نوعی ورزش برای خودش تبدیل می کند. او روزانه دو ساعت از وقتش را به ورزش سخت اختصاص می دهد.

بریتنی اسپیرز   Britney Spears

بریتنی اسپیرز

بیش از ۲۰ سال است که از اولین باری که بریتنی به عنوان یک نوجوان ۱۶ ساله پا به دنیای موسیقی پاپ گذاشت می گذرد اما پس از گذشت این همه سال و در آستانه ۴۰ سالگی بریتنی همجنان تناسب اندام و زیبایی خود را حفظ کرده است، اما راز این زیبایی در چیست؟ بریتنی هم مانند خیلی از ما از رژیم گرفتن نفرت دارد و عاشق خوردن شیرینی، شکلات، بیسکوییت و ساندویج های مک دونالد است. اما بریتنی تناسب اندام خود را به کمک ورزش هایی مانند یوگا و ورزش های کاردیو که ضربان قلب را بالا میبرند، کنترل می کند. او ۹۰ دقیقه در روز ورزش می کند پس شما هم اگر دوست دارید همیشه در بهترین حالت بدنی و روحی خود باشید ورزش کردن و یوگا را فراموش نکنید.

پترا نمکوا  Petra Nemcova

petra_nemcova_gorgeous_smile-wide

سوپرمدل ها و داشتن اندام آن ها نهایت آرزوی هر زنی است. با این حال سوپر مدل ها در زندگیشان باید به صورت مداورم مراقب تناسب اندامشان باشند، چون بدن آن ها و چهره شان منبع درآمدشان است. با توجه به این پترا نمکوا سوپر مدل مشهور از رژیمی استفاده می کند که اکثر آن را سبزیجاتی مانند: هویج ، گوجه فرنکی و غذاهای دریایی و کم کالری تشکیل می دهد اما در عین کم کالری بودن سرشار از انرژی و پروتئین است.

استیسی کیبرل  Stacey Kiebler

استیسی کیبرل

زمانی که جورج کلونی از استیسی کیبرل زیبا جدا شد، همه فکر کردیم که او بسیار دیوانه است. اما واقعا استیسی از چه رازی برای خودش استفاده می کند که انقدر زیبا و جذاب است؟ در واقع استیسی می گوید : ” من کتاب آشپزی و سلامتی گوینت پالترو را خریدم و آن واقعا معرکه بود ! “در واقع استیسی از همان مشاوره و دکتر تغذیه گوینت پالترو برای تناسب اندام استفاده می کند. بنابراین می توانید نتیجه بگیرید که الگوی استیسی کیبرل برای تناسب اندام دوست خوبش گوینت پالترو است. او درباره این کتاب آشپزی می گوید : ” این کتاب روش صحیح غذاخوردن را به شما یاد می دهد و باعث می شود زندگیتان دگرگون شود.! شگفت انگیزتر از این چه چیزی می تواند باشد؟! “

کیتی پری  Katy Perry

drLoUspDjCrG

کتی پری همیشه اندامی پر و منحنی شکل و زیبا دارد و همه او را بخاطر تمام زیبایی چهره و صدا و اندامش تحسین می کنند. بی شک او یکی از زیباترین زنان در این دنیا است. در واقع به گفته کتی پری، راز زیبایی و تناسب اندامش فقط قارچ است! به همین سادگی!

درواقع کتی می گوید از رژیمی مبتنی برقارچ پیروی می کند، به این صورت که وعده های ناهار و شام خودتان را تا می توانید از قارچ پر کنید و خبر خوب این که انواع مختلفی از قارچ وجود دارد که هرکدام را می توانید جداگانه و به روش های مختلف استفاده کنید. به این رژیم در واقع رژیم ” M-Plan ” میگویند.

بیانسه  beyonce

Beyoncé-765x510

بیانسه عاشق سلامتی و زیبایی است و اخیرا یک رژیم ۲۲ روزه گیاهخواری را در پیش گرفته تا تناسب اندامش را حفظ کند. هرچند او به طور رسمی یک گیاهخوار نشده است اما، گیاهخواری بخش بزرگی از رژیم او را تشکیل می دهد.

جسیکا آلبا  Jessica Alba

جسیکا آلبا

جسیکا آلبا ستاره فیلم : شهر گناه Sin City ” پس از زایمان و گذراندن دوران استراحت پس از آن برای بازگشتن به هیکل و تناسب اندامش اقدام به ورزش های شدید کرد تا وزن های اضافی دوران بارداریش را از دست بدهد. او از گن های لاغری برای جمع کردن پوست شکمش و بقیه بدنش استفاده کرد و می گوید : ” با اینکه بسیار سخت بود اما ارزشش را داشت ! “

جنیفر انیستون Jennifer Aniston

jennifer-aniston4

جنیفر آنیستون ستاره زیبایی که با این که وارد دهه ۵۰ از زندگیش شده است اما همچنان زیبایی و تناسب اندامش را حفظ کرده است. این ستاره زیبا، راز تناسب اندامش را پیاده روی و استفاده از غذای بچه می داند، چرا غذای بچه؟ ” چون به گفته دکتر متخصص جنیفر، غذای بچه روان است زودتر جذب بدن شده و راحت تر دفع می شود، پس به کاهش وزن کمک می کند، غذاهای روان و مایع تر به پاک کردن سیستم گوارش کمک کرده و رژیم سم زدایی به بهتر عمل کردن این سیستم کمک شایانی می کند.

بیانسه بریتنی اسپیرز جسیکا آلبا جنیفر انیستون گوینت پالترو پترا نمکوا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین