کد خبر: 20192 A

ببینید: گیر افتادن سیلوستر استالونه در زندانی فوق امنیتی

ببینید: گیر افتادن سیلوستر استالونه در زندانی فوق امنیتی

فیلم جدید سیلوستر استالونه در تاریخ ۲۹ تیرماه در کشور انگلستان بر روی پرده سینما خواهد رفت.

ایران آرت: پس از مدت‌ها عدم انتشار خبری راجع به قسمت دوم فیلم Escape Plan (نقشه فرار) و سکوت خبری، سرانجام تاریخ اکران این فیلم در کشور انگلستان اعلام شد.

به گزارش زومجی، سایت Den of Geek در گزارشی اعلام کرده است که این فیلم در تاریخ ۲۰ جولای (۲۹ تیرماه) در کشور انگلستان بر روی پرده سینما خواهد رفت. در این گزارشی بدین موضوع اشاره نشده است که این فیلم در چه تاریخی در ایالات متحده آمریکا بر روی پرده خواهد رفت. اما با توجه به اکران Escape Plan 2: Hades در انگلستان، احتمالاً به‌زودی شاهد تبلیغات، انتشار تریلرها و دیگر اطلاعات مربوط به این فیلم باشیم.

اطلاعاتی چندانی راجع به داستان آن به بیرون درز نکرده است، تنها می‌دانیم که شخصیت ری برزلین با نقش‌آفرینی سیلوستر استالونه، قرار است این مرتبه نیز در زندانی فوق امنیتی و بسیار پیشرفته، راه فراری به دنیای بیرون بیاید. آرنولد شوارزنگر در فیلم جدید حضور نخواهد داشت و جای وی را همبازی استالونه در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان: بخش دوم)، یعنی دیو باتیستا، خواهد گرفت.

ba766415-e8ff-4c79-829d-d5420dabd6c7

اینکه هیچ اطلاعات و خبری راجع به فیلم Escape Plan 2: Hades منتشر نمی‌شود، تا حدی عجیب است و به نظر سازندگان به موفقیت فیلم خود بسیار امید دارند و چندان نگران بازاریابی نیستند. جالب است بدانید در شرایطی که هنوز قسمت دوم این فیلم به نمایش درنیامده است، سیلوستر استالونه و دوستانش کار تصویربرداری قسمت سوم این مجموعه را با عنوان Escape Plan 3: Devil's Station (نقشه فرار ۳: ایستگاه شیطان) آغاز کرده‌اند.

این‌گونه که به نظر می‌رسد، استودیو از نتیجه‌ٔ همکاری استالونه و باتیستا در قسمت دوم این مجموعه بسیار خشنود بوده که بلافاصله تصویربرداری قسمت سوم آن را نیز آغاز کرده است.

سیلوستر استالونه نقشه فرار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین