کد خبر: 20132 A

یک سریال جذاب دیگر ادامه‌دار می‌شود

یک سریال جذاب دیگر ادامه‌دار می‌شود

شبکه HBO از تمدید سریال وست ورلد برای فصل سوم خبر داد.

ایران آرت: تاکنون دو قسمت از ۱۰ قسمت فصل دوم سریال Westworld از شبکه HBO به روی آنتن رفته است و به نظر می‌رسد که به همان اندازه که آینده سریال روشن است، موضوع اتفاقات آن نیز بسیار تاریک است.

به گزارش زومجی، شبکه HBO از تمدید سریال وست ورلد برای فصل سوم خبر داده است. بدین ترتیب طرفداران می‌توانند حداقل برای یک فصل دیگر در دنیای هوش مصنوعی این سریال به کشف رازها و معماهای آن بپردازند و در نهایت شاهد سرنوشت و مقصد نهایی شخصیت‌های سریال باشند.

لیزا جوی و جاناتان نولان، نویسندگان، تهیه کنندگان و خالقان سریال Westworld نیز برای ساخت فصل سوم این سریال باز خواهند گشت. کیسی بلویز، رئیس برنامه‌ریزی شبکه HBO در بیانیه منتشر شده این شبکه در رابطه با تمدید سریال برای حداقل یک فصل دیگر، گفت:

کار کردن با افراد بااستعدادی چون جاناتان نولان و لیزا جوی به‌همراه بازیگران و تمامی تیم تولید همیشه باعث افتخار بوده و لذت‌بخش است. از داستان‌سرایی‌های الهام‌بخش گرفته تا تصاویری باورنکردنی، ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا ببینیم که آن‌ها قرار است ما را در فصل بعدی به کجا ببرند.

با این حال، هنوز زمان پخش فصل سوم سریال Westworld مشخص نیست و شبکه HBO نیز از دادن اطلاعات بیشتر در این مورد خودداری کرده است. 

ایوان ریچل وود، تندی نیوتون، اد هریس، جفری رایت، جیمز مارسدن، جیمی سیمپسون، شنون وودوارد , لوک همسورث از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Westworld حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

وست ورلد ایوان ریچل وود اد هریس تندی نیوتون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین