کد خبر: 20106 A

افشاگری بازیگر معروف زن از پیشنهادهای بی‌شرمانه

افشاگری بازیگر معروف زن از پیشنهادهای بی‌شرمانه

اشلی جاد 50 ساله شاکی جدید هاروی واینستین است.

ایران آرت: اشلی جاد، بازیگر نامدار آمریکایی و از ستاره‌های هالیوود نیز از هاروی واینستین شکایت کرد. او مدعی است این تهیه کننده جنجالی با انتشار تهمت و افترا مانع فعالیت های هنری وی شده است.

رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که وکیل اشلی جاد با مراجعه به دادگاهی در لس آنجلس و تکمیل فرم‌های مربوطه رسماً از هاروی واینستین شکایت کرد و به این ترتیب پرونده دیگری به انبوه مشکلات حقوقی این چهره خبرساز افزوده شد.

اشلی جاد ۵۰ ساله، در فیلم هایی چون "زمانی برای کشتن" (ساخت ۱۹۹۶)، "کسی مانند تو" (۲۰۰۱)، "داستان دلفین" (۲۰۱۱) و "بری" (۲۰۱۶) و سریال هایی چون "گمشده" (۲۰۱۲) بازی کرده است.

به گفته اشلی جاد، پس از اینکه او به درخواست های جنسی و نامتعارف هاروی واینستین پاسخ منفی داد، این تهیه کننده با هدف انتقام گیری به انتشار شایعات پوچ و بی اساس در هالیوود پرداخت و با تهمت‌های غیر اخلاقی خود موقعیت‌های شغلی وی را تباه کرده است.

پیتر جکسون چندی پیش در جریان یکی از مصاحبه‌های خود با اشاره به ملاقات با هاروی واینستین اظهارات اشلی جاد را تأیید کرد.

اشلی جاد مدعی است هاروی واینستین به دروغ او را بازیگری خوشیفته، دردسرساز، بی انضباط و غیر حرفه‌ای معرفی کرده و از تهیه کنندگان و کارگردان‌ها خواسته با وی همکاری نکنند، به همین علت در سالهای اخیر پیشنهادهای شغلی اندکی داشته است.

E2B39100-5387-42DE-A09C-B5BC321C7367_w650_r0_s

تاکنون بیش از ۸۰ زن از رشته‌های مختلف هنری هاروی واینستین را به اذیت و آزار جنسی، رفتار نامناسب، سوءاستفاده و تجاوز متهم کرده اند و رسوایی های اخلاقی او بازتاب گسترده‌ای در رسانه های جهان داشته است.

اشلی جاد یکی از پیشگامان جنبش اخیر زنان محسوب می‌شود و نقش مهمی در شکل‌گیری اعتراض‌های گسترده به اذیت و آزارهای جنسی در هالیوود داشته است.

قاضی پرونده در جلسه مقدماتی و پس از شنیدن اظهارات طرفین تاریخی را برای دادگاه علنی مشخص می‌کند و در نهایت هیأت منصفه درباره ادعای اشلی جاد تصمیم می‌گیرد.

هاروی واینستین آزار جنسی اشلی جاد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین