کد خبر: 19391 A

دختر جوان موتورسوار: نیکی کریمی پولم را نداد!

دختر جوان موتورسوار: نیکی کریمی پولم را نداد!

بدلکار فیلم "آذر" گفت: نیکی کریمی به قراردادی که بابت بدلکار با این پروژه بستم عمل نکرد.

ایران آرت: اگر تصورتان از یک زن موتورسوار این است که ظاهری مردانه دارد و بویی از ظرافت و لطافت زنانگی نبرده، اشتباه می‌کنید. این تصویر را وقتی یک بانوی موتورسوار ایرانی را می‌بینید که در سطح بین‌المللی هم شناخته‌ شده و مشهور است، فراموش می‌کنید. بهناز شفیعی کسی است که در سال‌های اخیر پیشرو موتورسواری بانوان ایرانی شده است. شفیعی با روزنامه شهروند گفتگویی انجام داده که در ادامه خواهید خواند. 

** شاید باورتان نشود اما خیلی از واکنش‌ها مثبت است چون برای اغلب افراد خیلی جذاب است که یک دختر با لباس مخصوص موتورسواری در خیابان‌های تهران با موتور تردد کند. اتفاقا خیلی‌ها هم خوشحال می‌شوند و برایم دست تکان می‌دهند و حتی تحسینم می‌کنند.

** تا زمانی که موتورسواری من رسانه‌ای نشده بود، بقیه اعضای خانواده‌ام از این موضوع خبر نداشتند. البته می‌دانستند گاهی سوار موتور می‌شوم اما نمی‌دانستند به صورت حرفه‌ای این ورزش را دنبال می‌کنم. وقتی در سال ٩٣ شبکه ٣ من را نشان داد، بقیه اطرافیانم فهمیدند که من چقدر در این رشته پیشرفت کرده‌ام و واکنش خوبی داشتند اما طبیعی بود که نگرانی‌هایی هم برایشان پیش بیاید.

download

** من هم به واسطه این‌که یک موتورسوار حرفه‌ای هستم و فضای زیادی برای تمرین ندارم، در خیابان‌های تهران موتورسواری می‌کنم و حتی جریمه این کارم را هم می‌دهم.

** همیشه با یکی از دوستان یا اعضای خانواده‌ام برای موتورسواری به سطح شهر می‌روم.

** من یک دختر ١٥ساله بودم که موتورسواری را شروع کردم و با این‌ که سن کمی داشتم اما این موضوع باعث نشد روحیات من تغییر کند. جالب است که نه‌ تنها مردم خودمان بلکه کسانی هم که از خارج کشور می‌آمدند فکر نمی‌کردند دختری با جثه ریز مثل من بتواند کاری سخت و خطرناک مثل موتورسواری را انجام دهد. 

** من در فیلم سینمایی آذر با تهیه‌کنندگی نیکی کریمی به‌ عنوان بدلکار حضور داشتم. در این پروژه به من هزینه‌ای بابت آموزش موتورسواری پرداخت شد و حتی خود نیکی کریمی هم عکس‌های پرداختی به من را به اشتراک گذاشت اما به قراردادی که بابت بدلکار با این پروژه بستم عمل نکرد. البته این را هم بگویم که قصد شکایت از ایشان را ندارم چون برایم کار بی‌ارزشی است. اگر خانم کریمی با ندادن حق من پولدار می‌شود اشکالی ندارد من از این موضوع خوشحال می‌شوم!

نیکی کریمی بهناز شفیعی
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین