کد خبر: 19316 A

کمدین‌هایی که اجراهای‌شان می‌فروشد / کاری که خندوانه با طنز کرد

کمدین‌هایی که اجراهای‌شان می‌فروشد / کاری که خندوانه با طنز کرد

فینالیست‌های خنداننده‌شو از روزگار قبل و بعد از رقابت می‌گویند.

ایران آرت: میثم درویشان پور و مجید افشاری پدیده های سال 96 تلویزیون هستند؛ استندآپ کمدین هایی که اول سال 96، جزو مردم معمولی جامعه بوده اند، با فرصتی که خندوانه در اختیارشان گذاشت، در پایان سال برای خودشان ستاره شدند.

فینالیست های خنداننده شو در گفتگو با همشهری جوان از روزگار قبل و بعد از رقابت می‌گویند.

زندگی قبل از خندوانه

- میثم: تقریبا یک سال قبل از این که اسمی از خنداننده شو به میان بیاید، دنبال این بودم که رامبد جوان را پیدا کنم و از ایشان خواهش کنم یک بار استندآپ کمدی من را ببیند. با این که شماره تلفن اش را داشتم اما جرأت نمی کردم زنگ بزنم تا این که این فراخوان خنداننده را دیدم. 
- مجید: من هیچی، زندگی ام به بطالت می گذشت. رفتم خندوانه و حجم بطالتش بیشتر شد؛ تازه کارم را هم از دست دادم (با خنده) 

زندگی بعد از خنداننده شو

- میثم: زندگی ام عملا تحت تاثیر قرار گرفت. مردم دیگر ما را همه جا می شناسند اما به لحاظ کاری من هنوز سر شغل قبلی ام هستم. فقط استیج رفتن به زندگی ام اضافه شد.
- مجید: قدری زندگی ام تغییر کرد. اول که کار استیجی اضافه شد. بعد هم به صورت جدی تر وارد کار نویسندگی برنامه ها شدم. قبل تر هم می نوشتم اما خندوانه باعث شد بیشتر به عنوان یک نویسنده شناخته شوم. تنها کسی بودم که همه متن هایم را از ابتدا خودم می نوشتم. بعد از خنداننده برای آیتم ضیاپدیا برنامه «فرمول یک» نوشتم و الان هم که سرپرست نویسندگان و مجری برنامه «عبدی شو» هستم.

پیشنهاد بازیگری

- میثم: پیشنهاد داشتم اما معتقدم کار ما مثل بازی ماروپله است. خوردیم به پله، بالا آمدیم. حالا اگر اشتباه کنیم، نیش می خوریم و بر می گردیم پایین. باید حواس مان جمع باشد.
- مجید: بله به من پیشنهاد هم شده. اتفاقا برای یکی از فیلم هایی که در همین جشنواره امسال هم نمایش داده شد، پیشنهاد داشتم اما بازی نکردم.

با استندآپ می شود زندگی گذراند؟

- میثم: از آنجا که استندآپ پدیده جدیدی است و چون تعداد افراد متبحر در این کار کم است، به لحاظ کاری برای ما خوب است اما این هنر، فوق العاده سخت است، چون مردم از کمدین ها توقع دارند هر بار یک تولید جدید و به روز داشته باشند.
- مجید: خب بستگی دارد چندتا استیج بخورد. (با خنده)

وضع تان خوب شده؟

- میثم: من هنوز همان 206 خودم را دارم.
- مجید: نه هنوز ولی شاید بشود.

به این فکر می کنید که یک روز استندآپ های تان نفروشد و دیده نشوید؟

- میثم: خیلی زیاد.
- مجید: بله اما الان که کار می کنیم، این ترس کمتر شده است.

خندوانه مجید افشاری میثم درویشان پور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین