کد خبر: 19300 A

نسخه سینمایی پایتخت در راه است

نسخه سینمایی پایتخت در راه است

محسن تنابنده گفت: فصل ششم "پایتخت" ممکن است با توافق مدیران تلویزیون، سینمایی شود.

ایران آرت: در اولین قسمت از فصل جدید برنامه تلویزیونی «حالا خورشید» که در روز عید بزرگ مبعث به صورت زنده بر روی آنتن شبکه سه سیما رفت، رضا رشیدپور به گفتگو با محسن تنابنده و ریما رامین فر،  بازیگران نقش «نقی معمولی» و «هما سعادت» در سریال پربیننده پایتخت پرداخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محسن تنابنده در پاسخ به سوال بیشتر مردم که آیا «پایتخت 6» ساخته خواهد شد یا خیر؟ اظهار داشت: اگر بتوانیم داستان جذاب بنویسیم و شرایط تولید هم ممکن باشد، حتما پایتخت را ادامه می دهیم. اما باید بگویم چنانچه پایتختی تولید شود، دیگر بابا پنجعلی با ما نخواهد بود. پنجعلی در فصل جدید می میرد و روح او در قصه جریان خواهد داشت. دلیل این تغییر هم این است که آلزایمر شخصیت پنجعلی دست نویسندگان را در نوشتن دیالوگ برای او می بندد و اگر روح پنجعلی را در سن های مختلف با داستان همراه کنیم، موقعیت های طنز بهتری خواهیم داشت.

وی همچنین درباره ایجاد شخصیتی به نام بهتاش در فصل پنجم سریال پایتخت گفت: وقتی شخصیت بهبود را در فصل سوم طراحی کردیم، حالت خوابیده ای که بهبود به دلیل اصابت تیر در طول سریال داشت، به ایجاد هارمونی بین نقش ها کمک می کرد. حفظ این تعادل در چیدمان نقش ها، ما را بر آن داشت که در فصل پنجم شخصیت بهتاش را فردی قدبلند طراحی کنیم و بازی بی نظیر بهرام افشاری این تفکر را به نحو احسن عملی کرد.

در ادامه ریما رامین فر به استودیو آمد و گفت: تا هر زمان که پایتخت ادامه داشته باشد با آن همراه خواهم بود. شاید بازی در تئاتر و سینما را کنار بگذارم، اما دوست ندارم از هما سعادت فاصله بگیرم و احساس می کنم تنها با بازی در نقش هما سعادت هم رسالت خود را انجام می دهم.

neCZvV8MKzer

سپس رضا رشیدپور درباره لهجه هما از او سوال کرد و گفت: اینکه شما لهجه نداشته باشید تصمیم خودتان بود یا نویسنده و کارگردان؟ رامین فر پاسخ داد: ما در پیش تولید پایتخت 1 به این نتیجه رسیدیم که نقش هما لهجه مازندرانی نداشته باشد. 

در پایان تنابنده درباره اینکه این سریال به فیلم سینمایی تبدیل می شود یا خیر؟ بیان کرد: در ابتدا پیش از ساخت فصل اول هم به فکر فیلم سینمایی بودیم. اما زمانی که با دیگر دوستان همفکری کردیم، به این نتیجه رسیدیم که اتفاق های فیلمنامه در فیلم سینمایی نمی گنجد. به همین دلیل پایتخت را در قالب سریال ساختیم. فصل ششم ممکن است با توافق مدیران تلویزیون، سینمایی شود.

پایتخت محسن تنابنده سیروس مقدم پایتخت 6
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین