کد خبر: 19298 A

وعده جدید رضا رشیدپور برای رد شایعه رفتنش از تلویزیون

وعده جدید رضا رشیدپور برای رد شایعه رفتنش از تلویزیون

رضا رشیدپور درباره شایعات شنیده شده در مورد عدم حضورش در تلویزیون و برنامه "حالا خورشید" واکنش نشان داد.

ایران آرت: طی دو روز گذشته، طبق اخبار شنیده شده این طور به نظر می رسید که فصل جدید برنامه «حالا خورشید» بدون حضور و اجرای رضا رشیدپور خواهد بود، به گونه ای که هنرمندی چهره جایگزین او در این برنامه است؛ اما پس از پیگیری ها رشیدپور در گفتگو با «صبا» این شایعات را رد کرد. 

این مجری در خصوص حضور و یا عدم حضورش در «حالا خورشید» بیان کرد: مشکلی برای ادامه اجرای من در حالا خورشید از طرف سازمان صدا و سیما وجود ندارد. ترجیح شخصی خودم این است که فعلا به تکمیل تحصیلات و همچنین برخی دغدغه های شخصی بپردازم. البته شرمنده لطف و محبت مخاطبان ارجمند برنامه هستم و امیدوارم این اجازه را به من بدهند؛ ضمن این که روز شنبه همزمان با مبعث پیامبر اکرم (ص) ویژه برنامه ای را با حضور هنرمندان محبوب کشور تدارک دیده ایم که از ساعت ۱۰ صبح روی آنتن خواهد رفت و من به عنوان مجری اجرای این برنامه را بر عهده خواهم داشت.

او درباره حمایت های سازمان صدا و سیما از این برنامه صبحگاهی گفت: حتما سازمان صدا و سیما از همه برنامه ها حمایت می کند. بالاخره همه برای همین تلویزیون کار می کنند و این حمایت هم طبیعی و حرفه ای است.

مجری «حالا خورشید» در پایان افزود: اگر بتوانم از حضور بینندگان وفادار و مهربان «حالا خورشید» مرخص بشوم، حتما به زودی فصل جدید «دید در شب» را خواهم ساخت؛ تمام مقدمات گفت وگو با آقای بیل گیتس فراهم شده است و منتظر صدور ویزا و سفر هستیم .

فصل جدید «حالا خورشید» هر روز صبح از ساعت ۸ تا ۱۰ روی آنتن شبکه سه سیما خواهد بود.

بیل گیتس رضا رشیدپور حالا خورشید دید در شب
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین