کد خبر: 19275 A

ستایش منتقدان از آل پاچینو 77 ساله / او پادشاه شخصیت‌های واقعی است / عکس

ستایش منتقدان  از آل پاچینو 77 ساله / او پادشاه شخصیت‌های واقعی است / عکس

با پخش تله فیلم «پاترنو» در تاریخ ۷ آوریل در آمریکا، این هفته خیلی‌ها به نقد و بررسی این فیلم و به ویژه بازی آل پاچینو پرداختند.

ایران آرت: آل پاچینو که تاکنون دوبار جایزه امی بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای حضور در نقش شخصیت‌های واقعی در دو اثر تلویزیونی «فرشتگان در آمریکا» و «تو جک را نمی شناسی» کسب کرده است به نظر می رسد بتواند سومین جایزه امی خود را برای ایفای نقش جو پاترنو یک شخصیت واقعی دیگر که به عنوان مربی بی‌آبروی فوتبال دانشگاه ایالت پنسیلوانیا شناخته می‌شود بدست آورد و پادشاهیش در تلویزیون و شبکه HBO را ادامه دهد.

v54Oxv8rnOy3

بازی پاچینو در نزد منتقدان بسیاری مورد تحسین واقع شده که از میان آنها می توان به این چند مورد اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گلددربی، رابرت لوید منتقد لس آنجلس تایمز چنین نوشت: آل پاچینو در بهترین حالت خود قرار دارد. او در ظریف ترین حرکاتش جلب توجه می کند و به طرزی فوق العاده درون گرایانه و مهار شده است. باید بگویم که پاچینوی درون گرا بهترین پاچینو است حتی اگر شما عاشق «صورت زخمی» برون گرایانه ترین بازی وی باشید.

بن تریورس منتقد ایندی وایر نیز بیان کرد: پاچینو در پرتره تلخ یک شریک جرم، بسیار خوددارانه و مهارشده نقش آفرینی کرده است.

دوروتی رابینوویتز منتقد وال استریت ژورنال هم بازی پاچینو را این گونه ستایش کرد: آل پاچینو در نقش پاترنو بسیار قانع کننده است و به طور ترسناکی لحظه به لحظه لازم می‌شود به یاد داشته باشید که او یک مربی واقعی نیست.

ورن گای در نیوزدی هم این گونه نوشت: مثل همیشه باشکوه، پاچینو استادی حیله گر است که می تواند هر دوی خوی حیوانی و انسانی را همزمان داشته باشد.

فیلم تلویزیونی «پاترنو» که در روز شنبه ۷ آوریل از شبکه HBO پخش شد توسط بری لوینسون کارگردان برنده جایزه اسکار کارگردانی شده و کتی بیکر برنده سه جایزه امی نیز نقش همسر جو پاترنو را در این اثر ایفا کرده است.

آل پاچینو فرشتگان در آمریکا پاترنو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین