کد خبر: 19251 A

ببینید: صحنه بدون سانسور سگ و دختر در تلویزیون ایران!

ایران‌آرت: صدا و سیما در سه هفته ای که گذشت، چندباری بر صدر اخبار نشست. کاش این اهمیت، مربوط به موفقیت های رادیو و تلویزیون ما بود اما خب... این تنها «سانسور» بود که این سازمان را برای اهالی خبر جذاب می کرد؛ در این سه هفته چندین و چند مورد از سانسورهای سهل انگارانه تلویزیونی ها، سر و صدا کرد. از سانسورهای مجموعه های کلاه قرمزی و پایتخت تا سانسور مضحک لوگوی باشگاه آ اس رم ایتالیا که این آخری، سر و صدایش جهانی هم شد و بسیاری از رسانه های ایتالیایی به آن پرداختند و این باعث شد این باشگاه معروف، توییتری به زبان فارسی برای هواداران ایرانی اش راه اندازی کند.

در ایران آرت درباره همه این موارد مفصلا نوشته ایم. اما حالا از شاهکار تازه تلویزیون در سانسور عجیب و غریب فیلم سینمایی "Against the Wild" بخوانید.

به گزارش ایران آرت، سه شنبه شب این فیلم از شبکه‌ نمایش پخش شد؛ این بار مورد سانسور نه به پستان های گرگ در لوگوی رمی ها مربوط بود، نه به موارد منشوری دیگر؛ جدای از اینکه یقه بازیگر زن را کمی پوشانده اند که عجیب نیست، این بار دوستان با سگ زاویه پیدا کرده اند! در دوبله فارسی این فیلم، شخصیت ها چند باری هم سگ را «حیوون» صدا می زنند.

تصویر یکی از پلان های نسخه سانسورشده را با تصویر اصلی مقایسه کنید: 

photo_۲۰۱۸-۰۴-۱۲_۱۹-۵۶-۴۱

iranart

 

سازمان صدا و سیما سانسور صداوسیما شبکه نمایش لوگوی باشگاه رم سانسور سگ
نظرات خوانندگان
  • معلم
    پاسخ

    سلام - به نظر نمی آد که کار بدی کرده باشند.

  • معلم
    پاسخ

    سلام مجدد - ما خداباور و مسلمانیم و اعتقادات و باورهایی داریم . اگر به رساله ی توضیح المسائل که کتاب احکام زندگی ماست مراجعه بفرمایید از همه ی مسائل بحث شده است .

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین