کد خبر: 19184 A

حراج بیش از 200 ساز گروه معروف و پرطرفدار راک

حراج بیش از 200 ساز گروه معروف و پرطرفدار راک

مجموعه‌ای از سازهای گروه "لینکین پارک"، شامل چندین گیتار، کیبورد، سمپل و یک مگافون برای فروش در سایتی گذاشته می‌شود.

ایران آرت: گروه لینکین پارک تصمیم گرفته‌اند بیش از دویست ساز خود را که در طول فعالیت‌هایشان استفاده کرده‌اند برای جمع‌آوری خیریه بفروشند.

این گروه متال آخرین اجرای زندۀ خود را در اکتبر ۲۰۱۷ در ادای احترام به عضو از دست‌رفتۀ گروه، چستر بنینگتون برگزار کرد. بنینگتون، خوانندۀ گروه لینکین پارک ۲۰ جولای ۲۰۱۷ بر اثر خودکشی در سن ۴۱ سالگی درگذشت.

به گزارش نوا، مجموعه‌ای از سازهای گروه، شامل چندین گیتار، کیبورد، سمپل و یک مگافون برای فروش در سایتی گذاشته می‌شود. درآمد حاصل از فروش این مجموعه به بنیاد خیریه «موسیقی برای امدادرسانی» (Music For Relief) اختصاص داده می‌شود. این بنیاد سال ۲۰۰۵، به دنبال سونامی اقایانوس هند توسط گروه لینکین پارک تاسیس شد و هدف آن کمک به قربانیان و بازماندگان حوادث طبیعی و حفظ محیط زیست و مبارزه با گرمایش زمین است.

از جمله این سازها یک یاماهای KX5 است که در تور گروه استفاده شده و همراه با یک بنر برای پشت صحنه و امضای آلبوم‌ها فروخته می‌شود. از دیگر آیتم‌های این مجموعه می‌توان به یک ترمین موگ اشاره کرد که مایک شینودا در کنسرت‌های سال ۲۰۱۰ و در مراسم اهدای جوایز موسیقی ام‌تی‌وی همان سال استفاده کرد.

این ادوات روی سایت ریورب (Reverb.com)، سایت خریدوفروش تکنولوژی فروخته خواهد شد.

این در حالی است که مایک شینودا اخیرا دربارۀ آیندۀ حرفه‌ای این گروه صحبت کرده و گفته است: «نمی‌توانم بگویم چه اتفاقی برای این گروه خواهد افتاد.» «واقعا هیچ پاسخی ندارم، خیلی جالبه! چون هر چیزی که دربارۀ آیندۀ گروه بگویم تبدیل به تیتر اخبار می‌شود و این احمقانه است چون درحقیقت هیچ پاسخ واقعی برای این مسئله وجود ندارد.»

لینکین پارک چستر بنینگتون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین