کد خبر: 19164 A

آهنگساز مشهور قبل از انقلاب پس از ۴۰ سال در تلویزیون / عکس

آهنگساز مشهور قبل از انقلاب پس از ۴۰ سال در تلویزیون / عکس

پای آهنگساز، ترانه‌سرا و نوازنده پیشکسوت بعد از ۴۰ سال به تلویزیون باز شد.

ایران آرت: رضا مهدوی، مجری- کارشناس موسیقی «چشم شب روشن» شامگاه دوشنبه، 20 فروردین میزبان فضل‌الله توکل، آهنگساز، ترانه سرا و نوازنده پیشکسوت سنتور شد. 

به گزارش خبرآنلاین، توکل در ابتدا گفت: «خوشحالم که بعد از 40 سال که قدم به این ساحت مقدس نگذاشته بودم، شما باعث شدید مجددا به اینجا بیایم و خدمت همه بینندگان و دوستداران خودم و کسانی که علاقمند به موسیقی هستند و به من محبت دارند، سلام کنم.»

او افزود: «من همیشه عاشقانه ساز زدم، آهنگ ساختم و ارائه کردم. نزدیک به 700 اثر خلق کردم و کتاب «عمری از عشق نوشتم» را که شامل 120 شعر من از ترانه گرفته تا شعر آزاد است، به چاپ رساندم.» 

photo_2018-04-10_14-34-24

این آهنگساز پیشکسوت اعلام کرد: «من قرار است برخی از این آثار را دوباره ضبط کنم. یک کار میهنی بزرگ دارم که درباره خلیج‌ فارس ساخته‌ام و کارهای آن در حال انجام است. دوست عزیزم آقای پاشا پاشایی قرار است آن را اجرا کند. بنا است آن را در استودیویی ضبط و تقدیم دوستان و علاقمندان کنم.»

او خبر داد: «به زودی قرار است برخی از آثارم را خودم بخوانم و بعضی را هم استاد پاشایی بخواند و یک آلبوم دو صدایی بدهیم. من با خیلی از عزیزان دیگر هم کار کرده‌ام اما با آقای افتخاری دو آلبوم داشته‌ام که خدا را شکر موفق بود.»

این آهنگساز در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: «خوشحالم که این مصرع من؛ «تا به کی در بیهودگی پیله در خود تنیدن» مورد توجه قرار گرفته و در مراکز ترک اعتیاد از این مصرع استفاده می‌کنند.»

توکل تجربه همکاری با چهره های سرشناسی از جمله گلپا و خوانندگان زن مطرح پیش از انقلاب را دارد. 

فضل الله توکل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین