کد خبر: 19143 A

بالا رفتن سن بازیگر کار دست فیلم پرهزینه داد

بالا رفتن سن بازیگر کار دست فیلم پرهزینه داد

هیچ بعید نیست که قسمت بعدی مجموعه فیلم ایندیاناجونز، یک خانم را در راس ماجراجویی‌هایش داشته باشد.

ایران آرت: هنوز چند روزی از اعلام خبر تولید پنجمین قسمت مجموعه اکشن «ایندیاناجونز» نگذشته، که استیون اسپیلبرگ از احتمال تغییر جنسیت کاراکتر اصلی آن می‌دهد! این فیلمساز قدیمی سینما، احتمال ساخت فیلمی ایندیاناجونزی با محوریت یک کاراکتر زن را رد نمی‌کند.

جمله تازه اسپیلبرگ در بین رسانه‌ها و منتقدان سینمایی بازتاب وسیعی داشته است. او می‌گوید: «شاید مجبور باشیم اسم او را از جونز به جون تغییر دهیم و من چیز غلط و اشتباهی در آن نمی‌بینم!» با اعلام چنین نظری، هیچ بعید نیست که قسمت بعدی مجموعه فیلم ایندیاناجونز، یک خانم را در راس ماجراجویی‌هایش داشته باشد. احتمالا اسم فیلم هم «ایندیاناجون» خواهد بود!

به گزارش جام جم، تا به امروز، هریسون فورد چهار بار لباس ایندیاناجونز را به تن کرده و راهی یک سری ماجراجویی هیجان انگیز و غیرقابل باور شده است. او در قسمت پنجم فیلم، دوباره این نقش را تکرار می‌کند. اما با توجه به گفته‌های تازه اسپیلبرگ، احتمالا این آخرین باری است که او با آن کلاه و لباس گاوچرانه، دست به یک سری ماجراجویی می‌زند.

اسپیلبرگ به نشریه سان گفته است که زمان آن فرا رسیده که یک خانم مکتشف خودش را در دردسر انداخته و در شکل و قالب تازه‌ای، ماجراجویی‌هایی را دنبال کند: «هر زمانی داستان‌ها و کاراکترهای خاص خودش را می‌طلبد. احساس می‌کنم در این روزهای سینما، جای یک خانم ماجراجو شبیه ایندیاناجونز کم و خالی است. می‌توان داستان او را در دنباله داستان مجموعه فیلم ایندیاناجونز تعریف کرد. اسمش را هم می‌توان از جونز به جون تغییر داد. چیز اشتباهی در این رابطه نمی‌بینم.

با وجود اعلام موضع صریح فیلمساز، هنوز خبری از شروع جدی کار بر روی ایندیاناجونز زنانه نیست. واقعیت امر این است که پنجمین قسمت این مجموعه فیلم با بازی فورد، سال آینده میلادی جلوی دوربین خواهد رفت. زمان نمایش عمومی آن هم، سال 2020 است. پس شاید تا زودتر از سال 2020 یا 2021 خبری از آغاز ساخت ایندیاناجون نباشد.

به گفته اسپیلبرگ: فیلمی که با بازی هریسون فورد می‌سازم، آخرین فیلم ایندیاناجونزی اوست. مطمئن هستم که بعد از آن، فیلم ایندیاناجونزی دیگری با او نخواهم ساخت. اما این به معنی پایان کار این کاراکتر و داستان نیست و کسی قصد ندارد پرونده کاری او را ببندد! بعد از آن، نوبت ماجراجویی‌های کاراکتر مونثی با همان حال و هوا است

هفته قبل و پس از سال‌ها انتظار، استیون اسپیلبرگ زمان شروع کار فیلمبرداری پنجمین قسمت مجموعه فیلم ایندیاناجونز را اعلام کرد. این اکشن ماجراجویانه و فانتزی برای آوریل سال 2019 جلوی دوربین می‌رود و لوکیشن‌های شهر لندن، مکان اصلی فیلم برداری قسمت تازه آن خواهد بود.

استیون اسپیلبرگ ایندیانا جونز ایندیانا جونز 5
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین