کد خبر: 19141 A

حذف بخش اهدای انگشتر رهبری در دورهمی

حذف بخش اهدای انگشتر رهبری در دورهمی

حسن شمشادی خبرنگار صدا و سیما، به حذف بخش اهدای انگشتری رهبری، در شبکه نسیم اعتراض کرد.

ایران آرت: حسن شمشادی خبرنگار صدا و سیما، به حذف بخش اهدای انگشتری رهبری، در شبکه نسیم اعتراض کرد.

شمشادی نوشت:

"پس‌از آنکه از پخش نشدن هدیه ایمان مرآتی؛ همان انگشتری که مقام معظم رهبری به او هدیه کرده بود، انتقادهایی در فضای مجازی صورت گرفت، برخی منابع خبری به نقل از مدیر روابط عمومی شبکه نسیم اعلام کردند: اصلا چنین بخشی در برنامه وجود نداشته و این خبر از سوی پخش شبکه نسیم تکذیب شده است.

چند نکته در این‌باره همچنان وجود دارد . .

یک‌/ آنچه که مدیر روابط عمومی شبکه نسیم گفته راست و دروغ است؛ راست از این جهت که گفته "پخش شبکه نسیم‌تکذیب کرده است"؛ راست می گوید چون برنامه مونتاژ شده به پخش تحویل داده شده است؛ و طبیعتا آن قسمت حذف شده، دروغ است چون گفته" اصلا چنین چیزی‌در برنامه وجود نداشته است" . .

دو / اگر گفته این مسئول در شبکه نسیم درست است، پیشنهاد می‌کنم تا در نشستی با حضور خبرنگاران تصاویر راش آن برنامه دورهمی، بدون‌حذفیات و سانسور به نمایش در آید تا صحت ادعای ایشان یا میهمان برنامه، بر همه گان ثابت شود و سیه روی شود هر که در او غش باشد ! .

سه / گیرم که مردم حرف شما را باور کردند؛ علاوه بر خدایی که سمیع و بصیر است، تکلیفتان‌با دهها نفر از مردم؛ و عوامل سازنده دورهمی، حاضر در استودیو که اهدای این انگشتری را دیدند؛ و صحبت های میهمان را در باره آن شنیدند چیست ؟! .

چهار / به مدیران محترم شبکه نسیم و دست اندرکاران برنامه دورهمی‌پیشنهاد می کنم حالا که قدر چنین‌هدیه را ندانستید؛ ضمن عذر خواهی از اهدا کننده؛ این هدیه را به ایشان بازگردانید . .

پنج / ضمن احترام به همه بزرگوارانی که اهدای این هدیه ارزشمند را از جانب ایمان مرآتی به موزه دورهمی نپذیرفتند و از این کار انتقاد کردند، لازم است بدانید ایشان با ارزش ترین هدیه زندگیش را با هدف انسان دوستانه و کمک به نیازمندان به این برنامه اهدا کرد؛ هدفی درست که متاسفانه قدر و ارزش آن را ندانستند."

1BuNyWdU6dWZ

آیت الله خامنه ای ایمان مرآتی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین