کد خبر: 19119 A

دشمنان دیروز، حامیان امروز / تغییر موضع عجیب کیهان در مواجهه با "پایتخت ۵"

دشمنان دیروز، حامیان امروز / تغییر موضع عجیب کیهان در مواجهه با "پایتخت ۵"

دلیل تغییر موضع سریع اصولگرایان در مواجهه با "پایتخت ۵" چیست؟

ایران آرت: شب گذشته قسمت پایانی سریال "پایتخت" از شبکه یک پخش شد که در نهایت خانواده معمولی از چنگ داعشی‌ها نجات پیدا کردند.

به گزارش ایران آرت، فصل پنجم "پایتخت" پرحاشیه‌ترین فصل این سریال بود که با انتقادات متفاوتی مواجه شد. البته همان‌طور که محسن تنابنده هم اعلام کرد، اکثر این انتقادها مربوط به "پایتخت" به مثابه یک اثر هنری نبودند بلکه رویکرد سیاسی داشتند. اما در این بین عجیب‌ترین اتفاق، تغییر موضع برخی رسانه‌ها در مواجهه با "پایتخت" تنها در عرض سه چهار روز بود.

کانال تلگرامی کات دو موضع کاملاً متفاوت روزنامه اصولگرای کیهان در مواجهه با "پایتخت" را بررسی کرده است.

روزنامه کیهان/ ۱۴ فروردین، پس از پخش قسمت دوازدهم سریال پایتخت۵:

"پایتخت۵ مجموعه‌ای مبتذل و ترویج دهنده سبک زندگی غربی است... ساختار سریال نیز ضعیف‌تر از سری قبل، بیشتر ترکیبی از چند کلیپ با صدای ابراهیم تاتلیس (که چند روز قبل همراه خواننده معلوم‌الحال ترک «آژدا پکان» به تبلیغ برای نظامی‌گری اردوغان پرداخته بود)... ای کاش سازمان انقلابی اوج نظارت بیشتری بر داستان و انتخاب عوامل سریال یاد شده می‌کرد.

روزنامه کیهان/ امروز، پس از پخش قسمت هجدهم(پایان سریال):

فصل پنجم سریال پایتخت در ایام نوروز امسال یکی از میهمانان ثابت و محبوب بسیاری از خانواده‌های ایرانی بود. کمتر خانه و خانواده‌ای در کشورمان یافت می‌شد که پی‌گیر اتفاقاتی که برای خانواده «معمولی» رخ می‌داد نباشند... پایتخت۵ یک مجموعه طنز سالم و مردمی بود که بازتاب‌دهنده واقعیت‌های مهم و ملی هم هست.

دلیل تغییر موضع سریع اصولگرایان در مواجهه با پایتخت۵ چیست؟

اصولگرایان پایتخت خانواده روزنامه کیهان سبک زندگی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین