کد خبر: 19118 A

تغییر چهره و چاقی مفرط ستاره سرشناس سینما / عکس

تغییر چهره و چاقی مفرط ستاره سرشناس سینما / عکس

راسل کرو که هفته گذشته اسباب و اثاثیه زندگی‌اش را بعد از جدایی از همسرش به حراج گذاشت، با چهره متفاوت و اضافه وزن مفرط دیده شده است.

ایران آرت: آخرین عکس‌های راسل کرو او را در یک زمین بسکتبال در بوندی سیدنی نشان می‌دهند. او در شکل جدید خود شباهتی به قهرمان فیلم سینمایی گلادیاتور نداد و قابل شناسایی نیست. او به همراه پسر خود تنیسون یازده ساله و دستیار جوانش دیده می شود.

راسل کرو 4

به گزارش تابناک باتو، تنیسون حاصل ازدواج راسل کرو و همسر سابقش دانیلا اسپنسر است. به نظر می‌رسد این ستاره پنجاه و سه ساله قصد دارد مدتی از زمان خود را به خانواده اش اختصاص بدهد. راسل کرو در این تصاویر خیلی جدی به نظر می‌رسد و هر طور شده می‌خواهد توپ را به درون سبد بیندازد.

راسل کرو 3

کرو که هفته گذشته اسباب و اثاثیه زندگی‌اش را بعد از جدایی از همسرش به حراج گذاشت، با چهره متفاوت و اضافه وزن مفرط دیده می‌شود. باورکردنی نیست؛ او همان گلادیاتور است؟

راسل کرو 2

راسل کرو با نام کامل راسل ایرا کرو به انگلیسی Russell Crowe در 7 آوریل 1964 در شهر ولینگتون، نیوزلند متولد شد. کرو با بازی در فیلم گلادیاتور به چهره‌ای جهانی تبدیل شد و جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کرد. 

راسل کرو دانیلا اسپنسر
نظرات خوانندگان
  • نیستانک
    پاسخ

    بنظر این اضافه وزن حاصل یک بیماری است که توان را از او بریده. هنرپیشه هایی در سطح ایشان دارای اسپانسر و مدیر هستند و جزئی ترین عمل آنها زیر نظر میباشد

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین