کد خبر: 19117 A

افشاگری عجیب خواننده باسابقه پاپ / 150 میلیون تومان بدهید تیتراژ بخوانید!

افشاگری عجیب خواننده باسابقه پاپ / 150 میلیون تومان بدهید تیتراژ بخوانید!

قاسم افشار، خواننده پاپ گفت: علت اینکه در میان این همه خواننده تنها 5 تا 6 نفر تیتراژ سریال‌ها را می‌خوانند، 50 تا 150 میلیون تومانی است که خواننده پرداخت می‌کند.

ایران آرت: قاسم افشار خواننده موسیقی پاپ به میزان گفت: طبق آماری که دارم در طول روز 500 قطعه موسیقی در ایران تولید می شود. در حال حاضر ورود به عرصه خوانندگی بسیار ساده است ولی در دوره ای که ما وارد این حوزه شدیم شرط اول، داشتن توانایی خوانندگی بود. قطعات کنونی بیشتر سر و صدا است نه صدا و فضای کنونی موسیقی مسموم است.

خواننده قطعه "وقف پرنده ها" با اشاره به فضایی که توسط برخی از تهیه کنندگان برای خواندن تیتراژ سریال ها بوجود آمده تصریح کرد: خوانندگی برای تیتراژ سریال ها پولی شده است است چراکه من آخرین آهنگی که در تیتراژ سریال خواندم سال 88 بود اما بعد از آن آهنگ ها را انگار تهیه کنندگان به حراج می گذارند و اعلام قیمت می کنند که البته این موضوع هیچ ربطی به صدا و سیما ندارد و به شخص تهیه کننده بر می گردد.

وی ادامه داد: مثلا تهیه کنندگان به شکل خودمختار برای خواندن در تیتراژ سریال های ماه رمضان پرداخت 50 تا 150 میلیون تومان به خوانندگان پیشنهاد می کنند تا خوانندگان با پرداخت این مبالغ بتوانند تیتراژ آن سریال را بخرند. به خود من پیشنهاد 70 میلیون تومانی برای خواننده شدن تیتراژ سریال داده شده است.

خواننده پاپ خاطرنشان کرد: علت اینکه تیتراژ اکثر سریال های تلویزیونی بین 6 تا 7 خواننده می چرخد پرداخت پولی است که خواننده ها بابت این کار به تهیه کنندگان پرداخت می کنند وگرنه خواننده برای انجام کار موسیقی در سریال ها زیاد است.

قاسم افشار تیتراژ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین