کد خبر: 19116 A

انیمیشن استودیو گنبد کبود به فرانسه رفت

انیمیشن استودیو گنبد کبود به فرانسه رفت

هر سال در ماه ژوئن، شهر انسی در فرانسه، میزبان جشنواره‌ای است که بهترین انیمیشن‌های جهان را در کنار هم به نمایش می‌گذارد...

ایران‌آرت: انیمیشن روبی و جوجه‌ها به کارگردانی بابک و بهنود نکویی در بخش رقابتی انیمیشن‌های تلویزیونی جشنواره انسی مهمترین جشنواره انیمیشن جهان پذیرفته شد.

به گزارش ایران‌آرت به نقل از روابط عمومی استودیو گنبدکبود، انیمیشن برگزیده دو بخش ملی و بین‌المللی جشنواره پویانمایی تهران و برنده جایزه کارگردانی چهارمین جشنواره جام‌جم،  به انسی 2018 راه پیدا کرد.

هر سال در ماه ژوئن، شهر انسی در فرانسه، میزبان جشنواره‌ای است که بهترین انیمیشن‌های جهان را در کنار هم به نمایش می‌گذارد و امسال نیز مصادف با 21 تا 26 خرداد، پنجاه و هشتمین دوره این جشنواره برگزار می‌شود.

این دوره از جشنواره، در حالی برگزار می‌شود که رکورد تعداد آثار متقاضی شرکت در این جشنواره شکسته شده و بیش از سه هزار اثر خواهان شرکت در بخش‌های مختلف آن بوده‌اند. از میان این آثار در نهایت 200 اثر انیمیشنی از جمله روبی‌و جوجه‌ها برای حضور در بخش رقابتی پذیرفته شده و این انیمیشن ایرانی در جمع 20 سریال منتخب از تولیدات تلویزیونی جهان جای گرفته است.  

جشنواره انسی ضمن آنکه فرصتی برای رقابت بهترین تولیدات کوتاه، بلند، تلویزیونی و سفارشی است، هر سال مشهورترین انیمیشن‌سازان و معتبرترین فعالان صنعت انیمیشن را گرد هم می‌آورد. برگزار بازار فیلم میفا و کارگاه‌های آموزشی در مورد آخرین دستاوردهای تخصصی دنیای انیمیشن نیز از دیگر بخش‌های این جشنواره پنجاه و هشت ساله است.

Passenger02

انیمیشن روبی و جوجه‌ها، داستان کشمکش‌های بین یک روباه مخترع و خانواده خروس را به نمایش می‌گذارد که در یک مزرعه در همسایگی هم زندگی می‌کنند و نشاط و سرزندگی خانواده خروس روباه را به تنگ آورده است. 

این مجموعه به سفارش مرکز صبا در استودیو گنبدکبود تولید می‌شود و یک فصل از آن در ایام نوروز از شبکه دو به نمایش درآمد.

 

 

 

iranart

 

استودیو گنبد کبود انیمیشن روبی و جوجه ها بابک نکویی بهنود نکویی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین