کد خبر: 19040 A

چرا همسر خارجی ساعد سهیلی بازیگر "پایتخت" نشد؟

چرا همسر خارجی ساعد سهیلی بازیگر "پایتخت" نشد؟

کارگردان سریال "پایتخت" درباره انتخاب بازیگر نقش الیزابت توضیح داد.

ایران آرت: سیروس مقدم، کارگردان سریال "پایتخت" درباره انتخابش از بین بازیگرهای سریال به عنوان برگ برنده فصل پنجم این سریال گفت: دختر خانم انگلیسی که نقش داعشی را بازی می‌کند. به عنوان اولین کارش خوش درخشید. البته الان از من بپرسید این خانم چند سالش است؟ کجا زندگی می‌کند؟ نمی‌دانم. فقط می‌دانم که دو رگه است.

وی افزود: البته ما سراغ بازیگران خارجی زیادی برای این نقش رفتیم، حتی همسر ساعد سهیلی که خارجی است، اما این خانم انتخاب شد. بهرام افشاری هم خیلی خوب بازی کرد.

مقدم درباره این‌که برخی عوامل پایتخت به واسطه مصاحبه و فضای مجازی نقدهای تندی مطرح و اتفاقا حاشیه‌ها را تشدید کردند نیز به جام جم گفت: با توجه به این که تجربه چهار پایتخت را داشتیم به همه دوستان تاکید شد در صفحه شخصی یا مطبوعات عکس یادگاری یا تصویری از پشت صحنه نگذارند. حال برخی عدول کردند و رعایت هم نشد.

مقدم ادامه داد: به عنوان مثال منشی صحنه شبی که قسمت بالن پخش شد به خاطر پیام‌های تبریک زیادی که داشت، جو زده شد و ده ثانیه از پشت صحنه قسمت بالن را که با پرده سبز کار کردیم گذاشت، اما بعد از تماس برداشت یا به هومن حاجی عبداللهی گفتیم که او رعایت کرد. وقتی یک صحنه و پلان باعث می‌شود سریال زیر سوال برود، مسلما برداشته می‌شود. برخی مواقع دوستان دچار هیجان‌زدگی شدند.

گلوریا هاردی سیروس مقدم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین