کد خبر: 19039 A

ببینید: هتلی در دل هواپیما / به رویاهای خود پرواز کنید

ببینید: هتلی در دل هواپیما / به رویاهای خود پرواز کنید

وقتی به هلند سفر می‌کنید، با اقامت در این هتل هواپیمایی در رویاهای خود پرواز کنید.

ایران آرت: در نگاه اول، شبیه یک هواپیمای معمولی در فرودگاه Teuge هلند است اما وقتی نزدیک‌تر می‌شویم می‌بینیم که هواپیمای Vliegtuigsuite Teuge شبیه هیچ هواپیمای دیگری نیست.

به گزارش فوت و فن، در واقع، این هواپیمای خاص تاکنون فرودگاه را به سوی هیچ مقصدی ترک نکرده است. هواپیمای Vliegtuigsuite Teuge به مسافران امکان می‌دهد تا شبی را در فرودگاه Teuge اقامت داشته باشند. این فرودگاه در وسط سه مثلت دِوِنتِر، آپلدورن و زوتفن واقع شده است. آنهایی که در این هواپیما اقامت شبانه دارند می‌توانند استراحت در یک هتل لوکس و راحت را تجربه کنند.

نکته جالب در مورد هتل هواپیمایی این است که مخصوص ۲ نفر بوده و برای زوج‌هایی که تازه ازدواج کرده‌اند یا زن و شوهرهایی که می‌خواهند از زندگی شلوغ و پرهیاهوی خود فرار کنند ایده‌آل است. این سوییت امکانات رفاهی و بهداشتی نظیر حمام، سونای مادون قرمز، رستوران، ۳ دستگاه تلویزیون فلت، دستگاه پخش‌کننده بلو-ری و دی وی دی و مجموعه‌ای بزرگ از دی وی وی، تخت‌ خواب، اینترنت بی‌سیم رایگان و تهویه مطبوع هوا برخوردار است.

مسافرانی که در این هتل هواپیمایی اقامت می‌کنند باید شبی ۳۶۵ تا ۳۹۵ یورو پرداخت کنند. این قیمت شامل صبحانه، بسته خوشامدگویی هتل و مالیات گردشگری می‌شود.

2

3

4

5

6

7

8

9

1

11

12

13

معماری هواپیما هتل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین