کد خبر: 19024 A

نقاشی هیتلر از معشوقه‌ فرانسوی‌اش در حراجی / عکس

نقاشی هیتلر از معشوقه‌ فرانسوی‌اش در حراجی / عکس

نقاشی رهبر نازی‌ها از معشوقه فرانسوی‌اش هفته آینده در یک حراجی در آلمان به فروش می‌رسد.

ایران آرت: یک تابلوی نقاشی رنگ روغن اثر «آدولف هیتلر»، رهبر آلمان نازی، هفته آینده در مزایده ای در آلمان به فروش می رسد. این نقاشی منحصر به فرد را هیتلر در جنگ جهانی اول از معشوقه فرانسوی خود کشید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اکسپرس، قرار است این تابلوی نقاشی قدیمی هفته آینده در نورنبرگ آلمان به حراج گذاشته شود. این نقاشی که قدمت آن به سال 1916 باز می گردد، یک زن جوان فرانسوی با روسری قرمز و سفید را به تصویر می‌کشد که گفته می شود معشوقه هیتلر بوده است.

frLbokOhlt0v

هیتلر که در زمان کشیدن این نقاشی 27 سال داشته است، در زمان حضور در شمال فرانسه برای جنگ با قوای این کشور با این زن جوان آشنا شده بود. اندازه این تابلوی نقاشی تاریخی 25 در 19 اینچ است و حداقل پیشنهاد برای خرید آن 60 هزار یورو اعلام شده است.

DrRoHcLdYE1M

 

PIVVUyJhz449

قرار است 20 اثر نقاشی دیگر از هیتلر نیز در کنار این تابلوی نقاشی هفته آینده در نورنبرگ به حراج گذاشته شود. پیش از آغاز جنگ جهانی اول، هیتلر در وین زندگی می کرد و سعی داشت کار خود را به عنوان یک هنرمند آغاز کند.

بسیاری از آثار هنری هیتلر در اختیار مجموعه دارانی از کشورهای انگلیس، آمریکا، آلمان و اتریش است. ارتش آمریکا نیز 4 نقاشی از هیتلر را در اختیار دارد که سربازان این کشور در دوران جنگ جهانی دوم به آنها دست یافتند.

نقاشی هیتلر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین