کد خبر: 18964 A

خاطره جالب کارگردان "مصادره" از علی پروین

خاطره جالب کارگردان "مصادره" از علی پروین

مهران احمدی از دعوتش از علی پروین برای تماشای فیلم "مصادره" گفت.

ایران آرت: مهران احمدی کارگردان فیلم «مصادره» به همراه رضا عطاران و دیگر بازیگران این فیلم در پردیس سینمایی مگامال حاضر شد و در اکران مردمی فیلمش به مدت پنج ساعت شرکت کرد.

به گزارش روزنامه گل، در لابه‌لای دیدار کارگردان و عوامل فیلم مصادره با مردم، مهران احمدی مقابل دوربین‌های مگامال نشست و مصاحبه بسیار جالبی را انجام داد که رگه‌های فوتبالی جالبی هم داشت: «علی پروین یکی از آرتیست‌ترین آدم‌هایی است که می‌شناسم!»

موافقید که شروع صحبت‌های‌مان با فیلم «مصادره» باشد؟

خدا را شکر می‌کنم بابت همه لطفی که به من داشتید و تشکر می‌کنم از مردمی که تا این حد نسبت به من محبت دارند. مردمی که به خوبی تشخیص می‌دهند چه فیلمی لایق دیدن است و چه فیلمی نیست. نمی‌دانم این حجم از لطف و محبت را چطور پاسخگو باشم. این حجم از مخاطب در سینما برایم بسیار هیجان‌انگیز است و دست همه عزیزان را می‌بوسم.

وضعیت فروش فیلم مصادره هم قابل توجه بود.

من به عنوان مهران احمدی به این فکر می‌کنم کاری بسازم که ارزش دیدن داشته باشد و بقیه‌اش کار کسان دیگری است که ببینند فیلم چقدر می‌فروشد. من به این فکر می‌کنم که با وجدان کاری فیلمم را بسازم و از کارم دزدی نکنم. در فیلم مصادره هرچه داشتیم را پای کار گذاشتیم و فکر می‌کنم که کمدی خوب و استانداردی را ارایه دادیم و توانستیم متفاوت باشیم. همین که تماشاچی به جز خندیدن چیزی را با خودش از سالن بیرون می‌آورد برای ما کافی است.

از اولین تجربه کارگردانی‌تان بگویید. آیا از مهران احمدی راضی بودید؟

من هیچ‌وقت از خودم راضی نیستم! همیشه فکر می‌کنم که می‌شود بهتر و قوی‌تر رفتار کرد. هرچند که معمولا نتیجه خوب و یا متوسط بوده اما وقتی بعد از گذشت یک سال مصادره را تماشا می‌کنم، احساس می‌کنم بعضی جاها می‌توانست بهتر شود. یک پدیده بزرگ وجود دارد که شما همیشه جا برای بهتر شدن دارید.

و البته یک پدیده بزرگ به نام رضا عطاران را شما در این فیلم داشتید.

رضا عطاران یک بازیگر درجه یک و باهوش است که انعطاف بسیار خوبی دارد. رضا تمام‌قد در اختیار کار بود و این یک پوئن مثبت برای او و کسانی است که با رضا کار دارند. رضا کارگردانی را بلد است و بدون شک یک بازیگر عالی است. به نظر من رضا یکی از بهترین بازی‌هایش را در فیلم مصادره داشته و همان‌طور که دیدید یه پروسه 40 ساله را پشت‌سر می‌گذارد.

مصادره برای بعضی‌ها مثل علی پروین آنقدر جالب بود که ایشان برای دیدنش به سینما آمد.

علی‌آقا که تاج سر است... به نظر من علی پروین یکی از آرتیست‌ترین آدم‌هایی است که می‌شناسم. این آدم آنقدر واقعی و خوب است که لقب سلطان را فقط می‌شود به او داد. من علی پروین را از قبل می‌شناختم و خوشحالم که ایشان کارهای ما را دیده بود. ماجرای دعوت ما از علی پروین در نوع خودش بسیار جالب بود. وقتی به علی‌آقا زنگ زدم تا ایشان را برای تماشای فیلم مصادره به سینما دعوت کنم، دیالوگ جالبی به دخترش گفت: «بفرما لادن خانم!!! دیدی منو آقااحمدی دعوت کرد به سینما!»

شوخی شما با حمید استیلی هم در فیلم مصادره قابل توجه بود.

بله... ما در فیلم یک شوخی فوتبالی داریم که اتفاقا مورد توجه علی‌آقا هم قرار گرفت.

علی پروین مهران احمدی مصادره
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین