کد خبر: 18957 A

تصمیم عجیب شبکه دو برای کلاه قرمزی / اعتراض عوامل برنامه

تصمیم عجیب شبکه دو برای کلاه قرمزی / اعتراض عوامل برنامه

چند قسمت از مجموعه "کلاه قرمزی" روی آنتن شبکه دوم سیما نرفت.

ایران آرت: مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما درباره‌ی مجموعه‌ی «کلاه قرمزی» و اینکه آیا پخش آن به اتمام رسیده یا ادامه خواهد داشت توضیحاتی را ارائه کرد.

آذرمیدخت آذرهوش در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به اینکه " آیا پخش ویژه برنامه نوروز مجموعه«کلاه قرمزی» به اتمام رسیده است؟" گفت: کلاه قرمزی تمام نشده است اما تعدادی قسمت برای اعیاد و مناسبت‌ها داریم که به مرور در طی سال پخش خواهد شد.

او توضیح داد: به طور کلی ۲۲ قسمت از مجموعه‌ی «کلاه قرمزی» تحویل شبکه دو سیما داده شده است که ۱۲ قسمت آن در ایام نوروز به روی آنتن رفت و ۱۰ قسمت دیگر آن قرار است در اعیاد و مناسبت‌های شاد به روی آنتن رود.

امسال مجموعه‌ «کلاه قرمزی» که برای نوروز 96 تدارک دیده شده بود، در نوروز 97 به روی آنتن رفت. در همین راستا گروه تولید کننده برای به روز شدن مجموعه تغییراتی در آن اعمال کرده‌اند و آیتم‌هایی به اثر اضافه شده که در برخی از آنها از عروسکی جدید از جمله موش، گربه و عروسک «داداش گلم» به مجموعه اضافه شدند.

به گزارش سینما دیلی، اقدام شبکه دو برای نگه داشتن برخی از قسمتهای "کلاه قرمزی" برای پخش در طول سال با انتقاد و اعتراض عوامل این مجموعه مواجه شده است.

 

کلاه قرمزی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین