کد خبر: 18936 A

یک سریال جدید رکورد بیننده‌های اسکار را شکست

یک سریال جدید رکورد بیننده‌های اسکار را شکست

جمع کل تماشاگران قسمت اول سریال "روزن" به ۲۹ میلیون نفر رسید، تنها برنامه‌ای که کل تماشاگران آن به روزن نزدیک بود، پخش زنده مراسم اهدای جایزه‌های سینمائی "اسکار" است.

ایران آرت: بیش از ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار خانوار قسمت اول فصل دهم سریال "روزن" را تماشا کردند که شمار بینندگان نخستین اپیزود نمایش را به رقم خیره‌کننده ۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار خانوار افزایش داد.

به گزارش ایران آرت به نقل از رسانه‌های آمریکایی، شمار بینندگان نخستین اپیزود نمایش تلویزیونی «روزن» طی پنج روز بعد از پخش سراسری آن از شبکه سراسری «ای. بی. سی.»، در پخش مجدد یکشنبه شب و همچنین به صورت ضبط شده، به بیش از۶ میلیون و ۶۰۰ هزار خانوار رسید، که رکورد تازه‌ای برای تماشا بعد از پخش است وشمار بینندگان «روزن» را به رقم خیره‌کننده ۲۹میلیون و ۴۰۰ هزار خانوار افزایش داد.

گزارش شرکت سنجش «نیلسون» که شمار بینندگان برنامه‌های تلویزیونی را اندازه‌گیری می‌کند، حاکی است که نخستین پخش بازگشت نمایش «روزن» را که بعد از ۲۰ سال، سه‌شنبه‌شب گذشته از تلویزیون «ای بی سی» آغاز شد،۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار خانوار تماشا کردند. این شمار تماشاگر برای یک برنامه از شبکه‌های سراسری، طی شش سال گذشته، سابقه نداشته است.

شبکه ای بی سی که از استقبال خارق‌العاده نمایش «روزن» به شوق آمده بود، یکشنبه شب گذشته، نخستین پخش روزن را که یک ساعت به طول می‌انجامد، در ساعت ۷ بعد ازظهر، تکرار کرد. بیش از ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار خانوار نیز تکرار نمایش «روزن» را از این طریق، تماشا کردند، و جمع کل تماشاگران نخستین پخش روزن را به بیش از ۲۹ میلیون نفر رساندند. تنها برنامه‌ای که کل تماشاگران آن به روزن نزدیک بود، پخش زنده مراسم اهدای جایزه‌های سینمائی «اسکار» است، که شمار بینندگان آن در کل به ۲۷ میلیون و ۴۰۰ هزار خانوار رسید، یعنی۲ میلیون خانوار کمتر از برنامه «روزن».

اسکار روزن سریال روزن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین