کد خبر: 18934 A

روایت دو زن از تجاوز بازیگر معروف

روایت دو زن از تجاوز بازیگر معروف

یک بازیگر و یک مدل روایت خود از تعرض استیون سیگال را بیان کردند.

ایران آرت: سال گذشته استیون سیگال توسط دو زن به آزار و اذیت جنسی متهم شد و تمامی رسانه‌های دنیا را تحت تأثیر خود قرار داد.

به گزارش ایران آرت، دوشنبه هفته گذشته این دو زن که یکی از آن‌ها یک بازیگر و دیگری یک مدل بود، در یک کنفرانس خبری روایت خود از تعرض سیگال را بیان کردند.

یکی از این دو نفر، رجینا سیمونز، بازیگر سینما بود که گفت در سن 18 سالگی و در سال 1994 در پشت صحنه یک فیلم مورد تجاوز سیگال قرار گرفته است.

b85bcdf443c2fb2b3e6a833d48bec935

فرد دیگر هم فاولیا دادیس، مدل بود که گفت سال 2002 استیون سیگال او را اغفال کرده و زمانی که فقط 17 سال سن داشته، به او تعرض کرده است.

علاوه‌بر این بازیگر و مدل، چند زن دیگر از جمله پورشا دروسی هم سیگال را متهم به تجاوز کرده‌اند.

پیش از این جولیانو مارگولیس نیز از قصد سیگال برای تجاوز به خود گفته بود. مارگولیس گفته بود که در 23 سالگی وقتی بازیگردان زن از او خواسته به اتاق آقای بازیگر برود تا صحنه ساعت 10 شب را مرور کنیم. به او گفته می‌شود نقش بین او و بازیگر زن دیگری است که او را به کارت گروه بازیگران سینما می‌رساند، دری به سوی صنعت سینما.

nCoPFMAhQNd8

مارگولیس می‌افزاید زمانی که به هتل می‌رسد، بازیگردان حاضر نبوده؛ اما سیگال آنجا بود و وقتی وارد اتاق می‌شود تفنگی می‌بیند که هیچگاه در زندگی واقعی ندیده است و ناامیدانه اتاق را ترک می‌کند.

استیون سیگال تهیه‌کننده فیلم، گیتاریست و بازیگر حرفه‌ای آمریکایی و دارای دان ۷ هنر رزمی آیکیدو است.

استیون سیگال رجینا سیمونز فاولیا دادیس جولیانو مارگولیس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین