کد خبر: 18862 A

هزینه گزاف لباس، گل و حلقه مگان مارکل / اجرای دخترهای پرحاشیه در عروسی سلطنتی

هزینه گزاف لباس، گل و حلقه مگان مارکل / اجرای دخترهای پرحاشیه در عروسی سلطنتی

شایعاتی پیرامون حضور گروه "اسپایز گلرز" در مراسم عروسی سلطنتی منتشر شده اما این خبر هنوز تأیید نشده است.

ایران آرت: روز نوزدهم ماه مه، شاهزاده "هری" بریتانیا با "مگان مارکل"، بازیگر آمریکایی پیوند ازدواج می بندد. در رسانه ها، صحبت از هزینه مراسم عروسی زوج سلطنتی است و گزارشهایی از برآورد بودجه‌ای که باید صرف این مراسم شود منتشر شده است.

حفظ امنیت

حفظ امنیت حدود ۱۰۰ هزار مهمانی که قرار است در مراسم ازدواج شاهزاده هری و مگان مارکل در قصر "وینسور" شرکت کنند پر هزینه ترین بخش مراسم است. از آنجایی که این هزینه را مالیات دهنده های بریتانیایی تقبل می کنند، حدود ۲۸ هزار نفر با امضای طوماری از دولت خواستند تا در این هزینه صرفه جویی شود.

لباس عروس

در بریتانیا، یک لباس عروس معمولی حدود ۲ هزار دلار آمریکا خرج بر می‌دارد. طراح محبوب "مگان مارکل"، "رالف اند روسو" است که لباس نامزدی او را نیز طراحی کرد. لباس عروس های این برند بریتانیایی بین ۷۰ هزار دلار تا ۱۴۰ هزار دلار قیمت دارند. گزارشها حاکی از آن است که «مگان مارکل» می خواهد خودش پول لباس عروسی را بپردازد. البته انتظار می رود "رالف اند روسو" تخفیف خوبی برای عروس سلطنتی قائل شود.

گل

گزارشهای زیادی مبنی بر اینکه گل های عروسی حدود ۱۰۰ هزار پوند خرج بردارد منتشر شده و به نظر می رسد این مبلغ دقیق باشد. خرج گل را خانواده سلطنتی از جیب خودشان می پردازند. البته اگر از گل ها و گیاهان پرورش یافته در زمین های متعلق به ملکه استفاده شود، هزینه ها به مراتب کاهش می یابد. در مراسم ازدواج شاهزاده «ویلیام» و «کیت میدلتون»، از گل های پرورش یافته در زمین های اقامتگاه «ساندرینگهام» استفاده شد که از اموال خانوادگی ملکه بریتانیا است. فیلیپا کرداک، به عنوان مسئول تزئین دکور گل عروسی سلطنتی انتخاب شده است.

کیک

کیک عروسی را قرار است قنادی "ویولت" لندن تهیه کند. قیمت کیک عروسی حدود ۷۰ هزار دلار تخمین زده می شود. به احتمال بسیار زیاد، قنادی "ویولت" پولی از خانواده سلطنتی نمی گیرد و هزینه اش از بودجه تبلیغاتی قنادی پرداخت می‌شود.

حلقه عروسی

شاهزاده "هری" یکی از انگشترهای مادرش پرنسس "دایانا" را به همسر جدیدش خواهد داد. این انگشترها متعلق به "کلکسیون سلطنتی" هستند و برای هری و مگان هزینه ای ندارد.

خواننده

شایعاتی پیرامون حضور گروه "اسپایز گلرز" در مراسم عروسی سلطنتی منتشر شده اما این خبر هنوز تأیید نشده است. گروه اسپایز گلرز برای اجرا در مراسم خصوصی بین ۷ تا ۱۴ میلیون دلار می گیرد ولی از آنجایی که اجرای گروه در مراسم عروسی سلطنتی، موفقیت تورهای جهانی اش را تضمین می کند بعید است از خانواده سلطنتی بریتانیا پولی درخواست کنند.

مگان مارکل شاهزاده هری خاندان سلطنتی بریتانیا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین