کد خبر: 18241 A

رونمایی از بزرگترین مجسمه شخصیت محبوب کارتونی / عکس

ایران آرت: امروزه اغلب کشورها در حوزه ی گردشگری به خصوص در محیط زیست فعالیت های گسترده ای را انجام می دهند و در تمامی نقاط دنیا بسته به منابع طبیعی، محیط زیست و درجه حرارت آن منطقه اقدامات متفاوتی نیزصورت می گیرد. دبی هم در این زمینه اقدام به ساخت بزرگترین باغ گل دنیا به نام باغ میراکل نموده است؛ اما خبری که این روزها از این باغ به گوش می رسد ساخت محبوب ترین کاراکتر کارتونی یعنی میکی ماوس در مجموعه میراکل است. 

1

به گزارش ایران گشت، باغ میراکل عنوان بزرگترین باغ گل دنیا را در جهان برای خود کسب کرده است، اگر به دبی سفر کردید حتما به این باغ بروید زیرا علاوه بر گل ها و گیاهان متنوعی که در این مجموعه وجود دارد، مجسمه ای ۱۸ متری به مناسبت نودمین تولد محبوب ترین کاراکتر کارتونی در باغ میراکل ساخته اند که برای ساخت آن تقریبا از ۱۰ هزار گل و گیاه استفاده شده است. حتما با این دیدن این مجسمه غول پیکر در باغ گل میراکل دبی شگفت زده خواهید شد.

3

همکاری بین باغ میراکل و شرکت فیلمسازی والت دیزنی سبب شده تا شهرت این باغ دو چندان شود و همچنین جاذبه ای جذاب به دیگر جاذبه های شهر دبی افزوده شود. همچنین علاوه بر این موارد مجسمه میکی ماوس به عنوان سومین تندیس گیاهی مرتفع جهان در گینس به ثبت رسیده است. وزن این مجسمه به ۳۵ تن می رسد که البته ۷ تن سازه ی استیل هم در بنای آن و ۵۰ تن بتن آرمه هم برای پی ریزی و استحکام آن  استفاده شده است. گل هایی که برای تزئین این مجسمه ۱۸ متری استفاده از مجموعه اطلسی های قرمز و سفید، شعمدانی های سفید و بنفشه های زرد هستند؛ که توانسته اند در کنار هم جلوه ای ویژه و دیدنی ایجاد نمایند.

انیمیشن میکی ماوس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین