کد خبر: 18197 A

ماجرای عشق عجیب پژمان بازغی

ماجرای عشق عجیب پژمان بازغی

پژمان بازغی و همسرش در برنامه دورهمی ماجرای عاشق شدنشان را تعریف کردند.

ایران آرت: دورهمی شب گذشته میزبان زوج هنرمند سینما مستانه مهاجر و پژمان بازغی بود. امید حاجیلی هم در برنامه دورهمی شب گذشته، به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر دو قطعه موسیقی اجرا کرد.

مدیری ابتدا در این برنامه درباره سن و سال این زوج هنرمند سوال کرد. بازغی گفت: هر دو متولد سال ۵۳ هستیم. البته مستانه دو ماه بزرگتر است اما من با سابقه تر هستم (خنده)

مهاجر درباره اختلاف نظر کاری پاسخ داد: اختلاف نظر کاری داشتیم؛ اما شخصی خیر. چرا که ماجرای زندگی شخصی و کاری را از هم جدا کردیم و روز به روز قوی می شویم.

مجری دورهمی ماجرای عاشق شدن زوج هنرمند را هم سوال کرد. مهاجر پاسخ داد: من عاشق شدم؛ البته باید بگویم که ابتدا پژمان بازغی را دوست نداشتم. ما اولین بار در یک جشنواره سینمایی یکدیگر را دیدیم. دوست مشترکی داریم که ما را به هم معرفی کرد. وقتی من را به ایشان معرفی کردند، آقای بازغی گفتند: شما تیزر تدوین می کنید؟ (خنده) من هم در جواب گفتم: امیدوارم فیلمتان دست من نیفتد!

در اینجا بازغی با شیطنت و شوخی گفت: اما خودم دستش افتادم (خنده).

مهاجر ادامه داد: پس از آن دیدار اول، با خودم گفتم پس درست فکر می کردم که از پژمان بازغی بدم می آید. به هر حال، زمان گذشت و ما دوباره یکدیگر را دیدیم. و من عاشقش شدم و البته او هم عاشق شد و نهایتا در سال ۸۴ با هم ازدواج کردیم.

مدیری همچنین در خصوص دستمزد بازغی در فیلم اسرافیل به تهیه کنندگی مهاجر سوال کرد. مهاجر گفت: بله؛ ایشان حتی برای بازی در فیلم من هم  دستمزد گرفت؛ اما تخفیف داد. اسرافیل به لحاظ لوکیشن های متعدد و .. فیلم سنگینی بود با این همه  پژمان هیچ گلایه نکرد. من اینجا از همه بازیگران و عوامل این فیلم به خاطر همکاری شان تشکر می کنم.

در پایان زوج هنرمند مستانه مهاجر و پژمان بازغی احساس خوشبختی خود را اعلام کردند و مهاجر جایزه شید بهترین فیلم و کارگردانی فیلم اسرافیل به موزه دورهمی را اهدا کرد.

مهران مدیری پژمان بازغی دورهمی مستانه مهاجر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین