کد خبر: 16885 A

گالری مژده میزبان 37 هنرمند در "تجربه‌های رنگی کوچک"

گالری مژده میزبان 37 هنرمند در "تجربه‌های رنگی کوچک"

دومین نمایشگاه گروهی "تجربه‌های رنگی کوچک" با حمایت بابک اطمینانی عصر جمعه 27 بهمن ماه در گالری مژده برگزار می‌شود.

ایران آرت : بابک اطمینانی، درباره برگزاری نمایشگاه گروهی "تجربه‌های رنگی کوچک 2" گفت: این نمایشگاه حاصل کلاس‌های آموزشی کاربرد رنگ در نقاشی است که هر ساله برگزار می‌کنم و طی آن آثاری که حس و حال خوبی بیابند، به نمایش گذاشته می‌شود.

او درباره اهداف برگزاری این نمایشگاه توضیح داد: از آنجایی که عمدتاً هنرجویان این کلاس‌ها در آغاز راه هستند، برگزاری این نمایشگاه علاوه بر تشویق آنان امکان توضیح تصویری در مورد کلاس را نیز میسر می‌کند.

اطمینانی موضوع آثار این نمایشگاه را مشترک خواند و ادامه داد: در این نمایشگاه دو موضوع طبیعت بی‌جان و خانمی که پشت یک میز ایستاده، مد نظر قرار گرفته شده است البته هر کدام از هنرجویان این موضوعات یکسان را بر اساس دیدگاه و حس و حال خود به تصویر کشیده‌اند به همین خاطر می‌توان گفت که این نمایشگاه یک مجموعه متنوع به شمار می‌رود که با استفاده از رنگ اکریلیک اجرا شده است.

اطمینانی آثار این نمایشگاه را حاصل دوره‌های آموزشی هنرجویان خواند و اضافه کرد: تمام هنرجویانی که در دوره‌های 8 هفته‌ای آتلیه ام حضور دارند، کاربرد رنگ در نقاشی را می‌آموزند. بر همین اساس و برای تمرین این افراد، کارهایی را ارائه می‌کنند تا بر اساس آن‌ها بتوانیم از ارائه تئوری صرف خارج شویم و با تلفیق تئوری و عمل آموزش را پیش ببریم.

او تاکید کرد: بر همین اساس آثاری که در این دوره‌های آموزشی توانسته‌اند به نتیجه بصری مناسب و خوبی دست پیدا می‌کنند، هر ساله برای این نمایشگاه جمع‌آوری و به نمایش گذاشته می‌شوند.

او افزود: در این نمایشگاه 106 اثر از 37 هنرمند در قطع کوچک ارائه می‌شود.

بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه آثاری از یاسمن ابراهیمی زاده، یگانه احمدی، سمیرا استوان، ژیلا برزگر، آناهیتا پیروزمند، زینب جوادی، الهه حاجی خانی، معصومه حسین زاده، افسانه خضریان، نادیا داوری،  الهام دباغی خامنه،  لی‌لی دریایی، مینا رشیدی، مریم رضایی، نیلوفر رضوانی مقدم، منیره زمانی، رضا زیارانی، گلناز ستار، آزاده سروستانی، ندا سیّد آبادی، کیمیا صابونی، فرزانه صائبی مطلق، پانته‌آ صحت، لیلا عابدزاده، سپیده عابدی، یکتا عیدی پور، فرزانه غلامی، فریبا فولادیانپور، اعظم قیومی، زهره کریمی،  فرناز مبیّن، زهره منتظری، مهسا نصوحی، مروارید نظری، غزال نیک‌اندیش، سارا نیک کار،  شیوا نیّری به تماشا خواهد بود.

دومین نمایشگاه تجربه‌های رنگی کوچک، جمعه 27 بهمن‌ماه از ساعت 16 الی 20 در گالری مژده افتتاح می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند تا چهارم اسفندماه همه روزه به شنبه‌ها به گالری مژده واقع در سعادت‌آباد، خیابان علامه شمالی، هجدهم شرقی، پلاک 27 مراجعه کنند.

 

گالری مژده بابک اطمینانی نمایشگاه تجربه های رنگی کوچک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین